اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری برای جبران کمبود نیروی انسانی آموزگاری در برخی از استان‌ها آزمون مجدد برگزار کنیم
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در زنجان، قزوین، مازندران، گیلان، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، البرز و تهران رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وقوع تندباد لحظه‌ای در تهران برای روز جاری پیش بینی می شود.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن خود را برای سناریوی احتمالی طولانی شدن جنگ اوکراین تا سال‌ها و حتی دهه‌ها مشابه شرایط جاری در شبه‌جزیره کره آماده می‌کند.
یزدی مهر با بیان اینکه از مخاطرات سامانه بارشی اعلام شده امکان طغیان و سیلابی شدن رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد گفت: توصیه و هشدار جدی مدیریت بحران به همه مردم عزیز این است که از اتراق کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌هایی در خصوص احتمال جاری شدن رواناب صورت گرفته است، افزود: به مردم ساکن در مناطق غربی و جنوب استان تهران نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها هشدار می‌دهیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.
برخی منابع از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن در اواخر ماه جاری خبر داده‌اند.
شاخص کل با رشد ۳۴ هزار واحدی توانست در آخرین روز معاملاتی هفته اول فروردین تا آستانه فتح قله تاریخی برود اما تا فتح قله فعلاً ناکام ماند.
وقتی صحبت از هوش مصنوعی قابل توضیح و شفاف به میان می‌آید داستان شبکه‌های عصبی به ما می‌گوید که احتمالا در آینده به جای نزدیک شدن از آن هدف دور خواهیم شد.
یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد زین‌الدین زیدان به دعوت پی‌اس‌جی در این باشگاه حضور یافته و احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی این تیم به جای کریستوف گالتیه بالا است.
در صورت مشخص شدن کادر فنی تیم امید در سال جاری به احتمال قوی این تیم در تورنمنت چهارجانبه تایلند شرکت خواهد کرد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
. در صورت رسیدن و فیکس شدن سردار در بازی مقابل انگلیس، احتمالا سامان قدوس از ترکیب اصلی خارج خواهد شد و امیری به جای وینگر چپ، یک خط عقب‌تر خواهد آمد
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۱ تا اواخر وقت دوشنبه ۴ مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.
در مناطق مذکور رگبار، رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی می‌شود که احتمال جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و شکسته شدن درختان کهنسال را در پی دارد.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
فرماندار تهران با اشاره به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.
یزدی مهر گفت: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد هشدار می‌دهد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی و جاری شدن روان آب و لغزندگی جاده‌های کوهستانی و وقوع صاعقه اشاره کرد و افزود: به همه مردم توصیه می‌شود در عبور از حاشیه مسیل‌ها احتیاط کنند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال وقوع دماهای بالای ۵۰ درجه و بالاتر در اغلب نقاط این استان از امروز تا اواخر هفته جاری خبر داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ