بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی دو روز آینده در بعضی ساعت‌ها رخداد وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای پایتخت وضعیت جوی، ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمانی صاف و قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نواحی جنوبی و غربی همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
همچنین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۲۱ و ۲۲ تیر) وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک در نواحی جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و از فردا (۸ تیرماه) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی پایتخت همچنین افزایش دما از فردا پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی اعلام کرد:در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطق مرکزی استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از استان‌های یزد، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۳۰اردیبهشت‌ماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
از امروز تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وزش باد شدید و متوسط تا شدید در جنوب، غرب و مرکز استان خبر داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، البرز و تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز (پنجشنبه ۲۱ مهر) در بعضی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۷ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ