عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان برابر مس کرمان نمایش خوبی نداشتند و تنها توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها برگزار می‌شود.
کادر فنی پیکان به دقت عملکرد بازیکنان‌شان را مقابل استقلال زیر نظر دارد.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، درباره عملکرد ضعیف مهروز ساعی مربی تیم ملی در مسابقات ترکیه، گفت: برای کسی که سال‌ها از تکواندو دور بوده و حالا مربی تیم ملی شده قطعا میدان‌های بزرگ سخت و دشوار خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
در لیست پنهانی که احتمالاً میان مسئولان باشگاه و شاید برخی مربیان دست به دست شده نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد که ظاهراً این موضوع برآیند عملکرد نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است و آن‌ها که به دنبال سیاستگذاری فنی در استقلال فصل بعد هستند، تلاش می‌کنند با جذب مدافعان آماده دیگر تیم‌ها اوضاع دفاعی را سر و سامان دهند.
هافبک مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران از عملکرد داور مسابقه برابر استقلال ناراحت بود.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت:‌ عملکرد و نتایج تیم ملی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر، حضور هیچ‌کس در کادر فنی قطعی نیست.
یکی از نقاط مبهم عملکرد کادر فنی استقلال در شهرآورد عدم استفاده از تعویض پنجم بود.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
پرسپولیس در شرایطی برابر تراکتور به برتری دست یافت که اعتراض به عملکرد داوری نیز بین دو مربی در دقایق مختلف شکل گرفت.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایران در زمینه خدمات مکانیزاسیون و خدمات فنی و مهندسی عملکرد خوبی داشته و می‌توانیم همکاری خوبی در این خصوص داشته باشیم.
آقای گل اسبق استقلال با اشاره به این موضوع که دربی از حیث عملکرد فنی دو تیم، یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده، مدعی است که آبی‌ها می‌توانستند پیروزی را حفظ کنند.
انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد و چیدمان نفرات این تیم در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقدند تیم کشورمان پتانسیل قهرمانی را داشت.
انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد و چیدمان نفرات این تیم در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقدند تیم کشورمان پتانسیل قهرمانی را داشت.
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان به زودی برگزار می شود.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا رسید که بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، کمیته‌ای برای بررسی عملکرد و نقاط ضعف آن وجود ندارد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به مجموعه عملکرد مثبت کادر فنی تیم‌های ملی، برنامه‌ای درخصوص تغییر وجود ندارد.
جلسه کمیته فنی فدراسیون جودو، در رابطه با عملکرد تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.
جلسه کمیته فنی فدراسیون جودو، در رابطه با عملکرد تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.
بنابر اعلام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات زیر ۱۸و زیر ۲۱ سال جهان در نشست مشترک با حضور اعضای کمیته فنی و تیم های ملی بررسی خواهد شد.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ