ضارب آیت‌الله سلیمانی، نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، که روز گذشته وی را به قتل رساند در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت که بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
نخستین فضاپیمای روسی که پس از ۱۹۷۶ میلادی به سمت ماه سفر کرده، تصاویری از فضا را به زمین ارسال کرده است.
مریم حسابی به عنوان نخستین خانم ناظر ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان نظارت کرد.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
لاک‌پشت بوشنل خیلی زود طرفداران بانفوذی پیدا کرداز جمله بنجامین فرانکلین که خورۀ فناوری بود و بنجامین گِیل پزشک و رساله‌نویسی که ارتباطاتی با انقلاب داشت. خبر ماشین بشنل به جورج واشنگتن هم رسیده بود. واشنگتن سال ۱۷۸۵ در نامه‌ای نوشت که «لاک‌پشت تلاش یک نابغه است»، اما اشاره کرد اختراعات بوشنل به ظاهر همیشه گرفتار تصادفات می‌شوند.
لاک‌پشت بوشنل خیلی زود طرفداران بانفوذی پیدا کرداز جمله بنجامین فرانکلین که خورۀ فناوری بود و بنجامین گِیل پزشک و رساله‌نویسی که ارتباطاتی با انقلاب داشت. خبر ماشین بشنل به جورج واشنگتن هم رسیده بود. واشنگتن سال ۱۷۸۵ در نامه‌ای نوشت که «لاک‌پشت تلاش یک نابغه است»، اما اشاره کرد اختراعات بوشنل به ظاهر همیشه گرفتار تصادفات می‌شوند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اولین بار سال ۱۳۷۷ و در دوره اصلاحات بود که انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، این دوره از مدیریت شهری با موضوعات عجیب و غریبی روبه‌رو شد؛ موضوعاتی مانند اختلاف بر سر انتخاب شهردار، قصه جالب خواندن استعفای الویری از شهرداری، ترور حجاریان و... و در آخر اختلافات داخلی اصلاح‌طلبان به انحلال نخستین دوره شورای شهر تهران منجر شد.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
«آوی ماعوز» رئیس حزب افراطی «نوعام» و معاون وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخستین قربانی اختلافات داخلی در این رژیم لقب گرفت.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
نخستین بار نیست که برای ایجاد مکان‌هایی برای اعتراض در تهران تلاش می‌شود. بعد از اعتراضات سال ۹۶ شورای شهر تهران با دو فوریت شهرداری تهران را ملزم به تعیین مکان‌ها برای اعتراضات مردمی کرد. مصوبه‌ای که با ۱۷ رأی به تصویب رسید.
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
خلبانان شرکت هواپیمایی «یورووینگز» آلمان در اعتراض به ساعات کاری طولانی، نخستین روز از اعتصابات سه‌روزه خود را آغاز کردند.
محمدیان افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده اختلافات شخصی سبب این حادثه شده و تلاش برای دستگیری عامل این حادثه از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار قرار گرفته است.
اساساً تا ضعف یک مجموعه پذیرفته نشود، بدیهی است اقدامی برای بهبود آن مجموعه شکل نمی‌گیرد. البته برخی این موضع گیری را تاکتیکی خوانده‌ و تاکید کرده‌اند دیدگاه تغییر نکرده، اما چیزی به جز مرور زمان نمی‌تواند دقت چنین ارزیابی‌هایی را بسنجد. با این اوصاف، باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های جبلی منتهی به تغییری می‌شود یا آب از آب تکان نمی‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ