سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از اهمیت فوق العاده دیدار با گل گهر سیرجان در راه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم آگاه است، تدابیر لازم برای پیروزی در این دیدار را اندیشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم پرسپولیس امروز اولین جلسه تمرینی پیش فصل خود را با 14 بازیکن برگزار کرد.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس و زننده آخرین گل فصل گذشته، از بازیکنانی است که برای تمدید قرارداد به دفتر باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده است.
بعد از اظهارنظر جنجالی درباره پرسپولیس، مهاجم تیم فوتبال سپاهان راهی جز لژیونر شدن برای خروج از تیم اصفهانی ندارد.
در صورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند، پرسپولیسی‌ها کار بسیار سختی را برای انتخاب جانشین او در بازار تابستانه دارند.
با نتایجی که در هفته بیست‌ونهم رقم خورد حالا همه‌چیز به هفته پایانی و روز پنجشنبه کشیده شده است.
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مسئله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزئی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مساله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزیی جدانشدنی از این تیم بوده است.
پرسپولیس بی‌مهاجم مقابل سلطان تساوی چه می‌کند؟
ترکیب 7 نفره نیمکت پرسپولیس شاید پرستاره‌ترین نیمکت این فصل سرخپوشان باشد.
صورت سرخ حمید مطهری پس از شنیدن سوت پایان بازی با پرسپولیس نشان می‌دهد که او چه فشاری را تحمل می‌کند.
با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک‌تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟
فیلمی از حامد لک در فضای مجازی منتشر شد که او خطاب به یکی از نیمکت نشینان پرسپولیس کلمه نامتعارفی را به کار می‌برد. این فیلم در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شد و بازخورد زیادی داشت.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.
مهاجم مصدوم سرخ‌ها دیروز اولین تمرین خود را با شاگردان یحیی گل محمدی انجام داد.
نستا توسط یک رابط به پرسپولیس معرفی و مذاکراتی هم صورت گرفت. پس از اینکه این اسطوره ایتالیایی تحقیقاتش را در مورد پرسپولیس انجام داد این پیشنهاد را قبول کرد اما...
باشگاه پرسپولیس با توجه به هزینه‌ای که برای جذب لوکادیا انجام داده تنها حاضر به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار برای عقد قرارداد با دیاباته است در حالی که شیخ دیاباته ۴۰۰ هزار دلار درخواست کرده است.
آخرین وضعیت ستاره تیم پرسپولیس برای بازگشت به میادین مشخص شد.
شماره پیراهن بازیکنان این تیم در حالی اعلام شد که مرتضی پورعلی گنجی شماره هشت این تیم را که در گذشته بر تن بازیکنانی همچون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، علی کریمی، مهدی هاشمی نسب و احمد نورالهی بود، بر تن می‌کند.
کار پیوستن این مهاجم به پرسپولیس که کیفیت بالایی هم دارد تمام شده و باشگاه پرسپولیس طی ۴۸ ساعت آینده از خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد.
هزینه‌کرد‌های پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر می‌شود و دو باشگاه نمی‌توانند ۳۵۰ میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ