در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
‌خیابان کریم‌خان زند حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان، ولی عصر (عج)، پل روگذری هم دارد به همین نام؛ پل کریم‌خان. این پل در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و خیابان شهید سپهبد قرنی قرار دارد و همین راسته است که به دلیل داشتن کتابفروشی‌های مختلف معروف است و شده پاتوق عشق کتاب‌هایی که برای همنشینی و انس با کتاب این خیابان خاطره‌انگیز را انتخاب می‌کنند.
همه ما اهمیت خواب را می‌دانیم، اما چقدر کافی است و چه زمانی باید بخوابیم. اگر پیرو قوانین هستید و می‌خواهید به هفت تا نه ساعت توصیه شده توسط متخصصان برای بزرگسالان زیر ۶۵ سال برسید باید زمان خواب خود را بر اساس ساعتی که باید از خواب بیدار شوید مهندسی معکوس کنید.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰ فلسطینی دیگر به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
منابع یمنی ضمن اشاره به تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده توسط متجاوزان و مزدوران سعودی، از شهادت یک یمنی و زخمی شدن دو تَن دیگر بر اثر تیراندازی نظامیان سعودی به مناطق مرزی صعده خبر دادند.
یک فعال و تورآور گردشگری ایران با توجه به کاهش شدید درخواست سفر به ایران می‌گوید: «نیمی از تور‌های فصل بهار ایران منتظر گذر ایران از لیست اخطار و عدم سفر هستند و نیمی دیگر کنسل شدند.»
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
مشهد ـ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.
مشهد _ مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده‌ی دوران هشت سال دفاع مقدس در پادگان شهدای بسیج مشهد مقدس برگزار شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
بدرقه بازیکنان تیم ملی به قطر در ازدحام مقابل هتل المپیک به اتمام رسید.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
رسانه های افغانستان از وقوع انفجار میان نمازگزاران یک مسجد در پایتخت این کشور و شهید و زخمی شدن چند تَن در این حادثه خبر می دهند.
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ