محمد انصاری پیشکسوت فوتبال و عضو اسبق تیم پرسپولیس، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی، هومن افاضلی، محمد سیفی، ابراهیم شکوری، سبحان خاقانی، مهدی رحمتی دروازه بان اسبق استقلال...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
روزنامه اطلاعات ۹ مرداد ۱۳۴۲ در صفحه حوادث خود نوشت که حسن نیازی، مستخدم مطب یک پزشک عمومی در خیابان کارون تهران با همدستی مرد جوانی به نام مجید خطیبی با استفاده از غیبت پزشک، خود را به عنوان دکتر جا زده و بیماران را ویزیت می‌کرده.
مهران مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.
کاروان جانبازان حج تمتع ۱۴۰۲ از طریق فرودگاه جده راهی تهران شدند.
کاروان جانبازان حج تمتع ۱۴۰۲ از طریق فرودگاه جده راهی تهران شدند.
تصاویری از حضور نمادین کاروان غدیر در حوالی خیابان استاد معین در مهمونی ده کیلومتری غدیر را مشاهده می‌کنید.
یکی از مهم‌ترین ویژگی خیابان لاله زار ثبت اولین‌ها به نام خودش است. بسیاری از مشاغل که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شدند کارشان را از خیابان لاله زار شروع کردند. برای مثال نخستین گل‌فروشی ابتدا در این خیابان تأسیس شد. نخستین فروشگاه بزرگ به سبک اروپایی نیز در این خیابان راه‌افتاد و بالاخره نخستین چراغ گازی در این خیابان روشن شد.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، سه شنبه ۱۳ دی ماه، کاروان پیاده و خودرویی از مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند.
تصاویری از حضور اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در خیابان‌های دوحه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شامگاه پنج شنبه ( ۱۰ آذر ۱۴۰۱) در میان استقبال جمعی از مردم در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.
کی‌روش: به کسانی که دوست دارند بازیکنان را به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم؛ آن‌ها کارشان را درست انجام دادند!
مردم عربستان در مناطق مختلف این کشور پیروزی تاریخی سبزپوشان مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را جشن گرفتند.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۱) برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.
تصاویر منتشر شده از ورود کاروان ژاپن به دوحه، نکات جالبی را در خود دارد.
حمله موشکی روسیه به زاپوریژژیا یک کاروان بشردوستانه را هدف قرار داده و ده‌ها نفر را کشته و زخمی کرد.
مردم در خیابان‌ها و جاده‌های سراسر اسکاتلند برای ادای احترام به ملکه در حالی که کاروان حمل تابوت به سمت جنوب حرکت خود را آغاز کرد، صف کشیدند.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ