کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۱) برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکبر طبری امروز وارد زندان اوین شد تا مجازات حبس دوازده‌ونیم ساله خود را متحمل شود.
پس از معرفی نسخه عادی نیسان Z، نوبت به معرفی مدل تقویت شده نیسمو رسیده است. این خودرو اکنون با قدرت بیشتر و چسبندگی بیشتر وارد عرصه رقابت شده است.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
صبح امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ آزمون داوطلبان ورود به حوزه علمیه در بیش از ۶۰ شهر برگزار شد.
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
مجله ورلد ساکر در شماره جدید خود به حضور قلعه‌نویی در تیم ملی ایران اشاره کرده است.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
مسابقات کشتی سنتی باچوخه اسفراین در گود چشمه زینل خان این شهردر استان خراسان شمالی با حضور تماشاگران زن و مرد برگزار شد.
کیفرخواست ترامپ شامل ۳۴ فقره اتهام علیه رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا است. ترامپ متهم به جعل مکرر سوابق تجاری برای پنهان کردن جرایم است. وی خود را مقابل تمامی اتهامات بی‌گناه دانسته است.
امروز سه‌شنبه، این سرمربی با انتشار پیامی جدید در استوری اینستاگرام خود، تصاویری از پیام‌های سسیلیا پدرو و خوزه ماریا پدروتو در تمجید از خودش را بازنشر کرد: "این در تاریخ ثبت می‌شود، هیچکس به اندازه سرخیو کونسیسائو در باشگاه پورتو عناوین کسب نکرده است. نبرد قهرمانی هنوز تمام نشده است و اهداف بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه می‌دهیم و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم. "
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
الکساندر لوکاشنکو، رییس‌جمهوری بلاروس یکشنبه ۲۱ اسفند، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
میدانی که امروز به میدان تجریش معروف است، سال‌ها قبل به سرپل تجریش شهرت داشت؛ نامی که هنوز هم از زبان قدیمی‌ها نیفتاده و از هر محله شمیران که بخواهند به قصد خرید یا زیارت راهی این محله شوند، می‌گویند: «تا سرپل...»
ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
تصاویری از ورود کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به CIP فرودگاه امام خمینی (ره) را در مشاهده می‌کنید.
تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی وارد قطر شد.
حسن اکبری -معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال در ادوار اخیر جام جهانی اظهار کرد: وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی طبیعتا همه را حساس و به مشارکت در حفاظت از این گونه ارزشمند ترغیب کرده است؛ به عبارتی این موضوع تاثیرگذار بوده است و در صورت تداوم می‌تواند همچنان موثر باشد.
روز گذشته ده‌ها نفر همزمان با برگزاری اولین جلسه پارلمان لبنان پس از مدت‌ها، تجمع و تظاهرات کردند و قصد داشتند با ورود به منطقه سبز بغداد، ضمن اشغال دوباره پارلمان، مانع برگزاری جلسه پارلمان شوند.
از تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که تیم هوادار در بازی با پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و آن‌ها بیشتر توپ را به یکدیگر پاس می‌دادند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ