همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، سه شنبه ۱۳ دی ماه، کاروان پیاده و خودرویی از مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
مسافران این ایستگاه مترو در شهر آتن قبل از حرکت مترو می‌توانند بقایای سازه‌های باستانی را از نزدیک ببینند.
یکی از مهم‌ترین توانایی‌های مارمولک‌ها به چشم‌های آن مربوط می‌شود که البته هر گونه‌ای از مارمولک‌ها ویژگی‌های خاص خود را در این مورد دارند. آفتاب پرست‌ها می‌توانند تخم دو چشم شان را مستقل از هم حرکت دهند تا همزمان به دو جهت متفاوت نگاه کنند.
مطالعات مربوط به فستون کردن زنبور عسل نتایج متناقضی را به همراه داشته که دستیابی به نتیجه‌ای واحد در این زمینه را دشوار می‌کند.
زائران ایرانی که برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع عصر روز دوشنبه از مکه به سمت صحرای عرفات حرکت کرده بودند، پس از استقرار در چادرهایشان به راز و نیاز و عبادت پرداختند.
به نظر می‌رسد ویژگی این حرکت چرخ‌ها یکپارچه است و چرخ‌ها به طور همزمان بدون ایجاد فشار می‌چرخند. پس از پارک کردن خودرو، چرخ‌ها به حالت معمول خود برمی‌گردند.
برخی از این دستگاه‌های موقعیت‌یاب آکوستیک کوچک و قابل حمل بودند. هر فردی حتی در حال حرکت می‌توانست از این دستگاه‌ها برای بررسی نزدیک شدن هواپیما‌ها استفاده کند.
انتشار تصاویری که نشان می‌دهد جوانان در خیابان‌های آمریکا در حال تلو تلو خوردن هستند و به شکلی عجیب و غریب حرکت می کنند، جامعه آمریکا را به شدت وحشت زده کرد. منبع: العالم
مارهایی که در سراسر ایران زندگی می‌کنند تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند؛ از گونه های سمی گرفته تا مارهایی که از انقباض برای بی حرکت کردن طعمه خود استفاده می کنند.
تصاویری جالب از یک راننده پراید که خودروی خود را تبدیل به گنجه کبوتر کرده است را ببینید.
مردان قبیله بودی معمولاً لاغر و عضلانی هستند، اما در طول پروسه چاق شدن برای جشنواره کائل، برخی از آن‌ها به قدری چاق می‌شوند که به سختی می‌توانند حرکت کنند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از شهر کانتینری مستقر در آدیامان بازدید کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد. دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ناسیونالیست ترکیه، اردوغان را در این بازدید همراهی کرد. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب این کشور به ۴۴ هزار ۳۷۴ نفر رسیده است.
با مقایسه‌ی تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از زلزله، حرکت زمین به خوبی دیده می‌شود.
تعیین حداکثر سرعت برای یک ماهی در طبیعت چالش برانگیز است، زیرا هم ماهی و هم آب گاهی با هم و گاهی در جهت مخالف هم حرکت می‌کنند.
رئیس جمهور اوکراین در جریان سفر به شهر خرسون، خطاب به نیرو‌هایی که در مقابل ساختمان اداری در میدان اصلی این شهر ایستاده بودند، گفت: ما در حال حرکت به جلو هستیم. ما برای صلح، صلح برای همه کشورمان آماده‌ایم.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی، در یک حرکت دور از انتظار دستی بر سر و روی نسل ششم نیسان پاترول کشیده که نخستین بار ۱۳ سال پیش به بازار جهانی معرفی شده است.
مردم در خیابان‌ها و جاده‌های سراسر اسکاتلند برای ادای احترام به ملکه در حالی که کاروان حمل تابوت به سمت جنوب حرکت خود را آغاز کرد، صف کشیدند.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.
برخی از موشک‌های شلیک شده توسط ارتش روسیه به اوکراین منفجر نشدند و خاطراتی از جنگ مرگبار برای غیرنظامیانی که روزانه در اطراف بمب‌ها و مین‌ها حرکت می‌کنند، باقی گذاشته است.
داده‌ها و تصاویر زنده وب‌سایت «فلایت رادار» نشان می‌دهد که هواپیمای حامل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم‌اکنون در مسیر تایون در حال حرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ