کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوادکوه- محیط بان مازندرانی تصاویری از یک قلاده خرس و توله هایش را در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی ثبت و ضبط کرده است.
تصاویری از رفتار و برخورد خشن پلیس فرانسه با یک معترض موتورسوار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از واژگونی یک ون در سیل، که موجب به خطر افتادن جان افراد خانواده شد را مشاهده می‌کنید.
گونه‌های حیات وحش بصورت قاچاق در یک باشگاه اسب‌سواری و گونه‌های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می‌شدند که در بازرسی از این محل‌ها کشف و ضبط شدند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
تصویر ارسالی جدید از مریخ توسط کاوشگر Perseverance را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
خرم‌آباد- تصاویری نادر از لحظه شکار یک بز کوهی توسط پلنگ ایرانی در ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده «سفید کوه خرم‌آباد» توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط شد.
ارنست هرتسفلد (ایران‌شناس آلمانی) در سال‌های ۱۹۲۵ و ۱۹۲۹ با بررسی این مجموعه، عنوان «تخت جمشید خشتی» را برای مجموعه کاخ‌ها برگزید. به نظر می‌رسد کوه خواجه قلعه‌اى شهرى از دوره اشکانی و تنها نمونه باقى مانده از دژشهرهاى اشکانى در ایران باشد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
در ویدیوی تاز منتشر شده ای، لحظه تخم گذاری یک رتیل ماده تارانتولا و ترشح کیسه حاوی بیش از ۱۷۰۰، ثبت شده است.
سرقت گوشی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خیابان بهشت تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ویدیویی از لحظه عبور یک عابر پیاده از خیابان که با یک ماشین تصادف می‌کند.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
وزارت شرایط اضطراری روسیه می‌گوید که هیچ کس با آنها در رابطه با شهاب آسمانی تماس نگرفته است.
دنباله دار C/۲۰۲۲ E ۳ ZTF قرار است پس از ۵۰ هزار سال از کنار خورشید و زمین عبور کند و در ماه ژانویه و فوریه نمایشی خیره‌کننده از خود در آسمان به جای بگذارد که با چشم غیر مسلح قابل تماشا است.
آتش‌سوزی یک خانه سالمندان غیرقانونی در روسیه ۲۰ کشته برجای گذاشت؛ علت حادثه دیگ گرمایش اعلام شده است.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
یک کشتی توریستی در سواحل بالی اندونزی آتش گرفت ؛ مسافران این کشتی در حال تخلیه هستند.
فیلمی از نجات یک خرس مصدوم توسط دامپزشکان در سین کیانگ چین را مشاهده می‌کنید.
حمله موشکی روسیه به زاپوریژژیا یک کاروان بشردوستانه را هدف قرار داده و ده‌ها نفر را کشته و زخمی کرد.
رفیق حیات، رئیس انجمن مسلمانان احمدیه می‌گوید: «من خوش اقبال بودم که او را سه بار در کاخ ملاقات کردم. او انسانی گرم، بخشنده و مهربان بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از اعزام چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل وقوع حریق در محدوده خیابان خیام خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ