کارلوس کی‌روش با کوله‌باری از تجربه برای سومین دوره متوالی تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی هدایت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئو آب‌تنی و خوش‌گذرانی چند اردک در سیل پربازدید شده است.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید.
ویدیویی بامزه از سگ آبی که درحال استراحت کردن و ماساژ دادن صورت خود است را ببینید. /خبرآنلاین
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
مرغوب‌ترین انگور یاقوتی در تاکستان‌های سیستان و بلوچستان پرورش می‌یابد. انگور نوبرانه در بهار، انگور یاقوتی است که حدودا اوایل خرداد راهی بازار می‌شود. انگور یاقوتی سیستان طعم، رنگ، مزه و رنگ منحصر به فردی دارد. دیگر انگور‌های یاقوتی بیشتر در ساوه و شهریار به عمل می‌آیند. تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که انگور یاقوتی می‌تواند در کنترل فشار خون بالا و کلسترول خون نقش مهمی داشته باشد. قیمت هر کیلوگرم از این انگور بسته به کیفیت بار و شهرستانی که از آنجا می‌آید متغیر است.
در این مقاله قرار است همراه هم تعدادی عکس بامزه از دنیای حیوانات را تماشا کنیم.
ستاره نروژی خط حمله منچسترسیتی برای گرفتن پیراهن هم تیمی سابق خود در دورتموند دست به کاری عجیب زد.
شاید بتوان ادعا کرد این روز‌ها یکی از پرمصرف‌ترین ماهی‌ها به خصوص در شهر‌های دور از دریا، قزل‌آلاست که معمولا آن را با نمک، فلفل و زعفران یا زردچوبه طعم‌دار کرده و در روغن سرخ می‌کنند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به اشتباه تصور کرد پنالتی محمد صلاح تبدیل به گل شده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد، کتاب راهنمای بقای SAS را به یک خبرنگار هدیه داد.
یک سگ خانگی عطسه‌های بامز‌های می‌کند، اما اگر به عطسه‌هایش بخندید عصبانی میشود.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و پاری‌سن‌ژرمن، ۲۰۲۲ را برای خود سال جنون‌آمیزی توصیف کرد.
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
یکی از خورشت‌های بی‌نظیر شمالی که این بار قرار است با مرغ تهیه شود و طعم و مزه بی‌نظیری دارد.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
لیونل مسی در جشن خیریه پاریسی ها سوژه خنده حاضرین شده و لحظات بامزه ای را پشت سر گذاشت.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
کوئوکا دارای بدنی گرد و جمع است و پوست بدنش بلند، زبر، و فشرده. رنگ خز آن قهوه‌ای با نقطه‌های قرمز به دور گوش و گونه‌ها است. گوش‌ها به شکل عجیبی کوتاهند و دم آن‌ها قطور و دراز است.
در دقایق پایانی بازی سیتی و لیدز شاهد رخ دادن اتقاق بامزه ای بودیم که طی آن سرمربی میهمان با بطری آب پیشانی یکی از مربیان حریف را نشانه رفت.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
اکانت رسمی باشگاه بایرن در توییتر، توییت حساب رسمی بارسلونا را با چشنس شوخی کوت کرد.
اولین بار در خیابان استانبول چند مغازه که ماهی و ماهی دودی و لوله‌های کالباس می‌فروختند شروع به عرضه ساندویچ کردند. ساندویچ‌های اولیه شامل نان بولکی (نان سفید و بامزه که با خمیر ترش عمل می‌آمد)، خیارشور حلبی تبریز، کمی کره که به نان می‌مالیدند و چند برگ جعفری تازه خرد کرده بود.
کل‌کل بامزه صالحی‌امیری با دبیر در مجمع کمیته المپیک
گفتگو با مزدک پاکزاد هم‌بنیانگذار و مدیرعامل اسمارتک

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ