ویدئو آب‌تنی و خوش‌گذرانی چند اردک در سیل پربازدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در این مطلب ویدئویی از ابتکارات ساده اما حیرت انگیز را ببینید.
کلیپ خندهدار و باحال از دعوای جالب چند گربه بر سر غذا را ببینید.
این طوطی بامزه عاق دوش گرفتن است اما به نظر می رسد که زیادی عاشق این کار است.پس از 45 دقیقه زیر دوش مانده حالا صاحب طوطی می خواهد او را از حمام بیرون بیاورد اما طوطی با جدیت مخالفت می کند و هنوز می خواهد دوش بگیرد.
خبر آنلاین نوشت؛ تصاویری از تعقیب و گریز خنده‌دار یک مرغ و سگ و لحظات بامزه آن را، ببینید.
ویدیویی بامزه از سگ آبی که درحال استراحت کردن و ماساژ دادن صورت خود است را ببینید. /خبرآنلاین
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
لحظات خنده دار و جالب از ضربات پنالتی در دنیای فوتبال را در این بخش از فوتبالی مشاهده کنید.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
طی یک پژوهش ۳۵ درصد از سوسک هایی که توسط قورباغه بلعیده شده بودند در بازه های زمانی مختلف، از ۱۲ دقیقه تا ۸۸ دقیقه و در یک مورد حتی پس از ۹۴ دقیقه بالا آورده شدند. این سوسک ها زنده و فعال بودند.
ویدئویی از شوخی بامزه علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی با عکاس خیابانی در فضای مجازی وایرال شد.
ویدیویی بامزه از یک گربه که به طور ناگهانی به سگ در حال عبور حمله می‌کند.
بازی دلفین بازیگوش با یک پسربچه در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
یک سگ خانگی عطسه‌های بامز‌های می‌کند، اما اگر به عطسه‌هایش بخندید عصبانی میشود.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
یکی از بازیکنان ون پارس پس از گلزنی شادی گلی انجام داد که حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
گزارشی جالب از خنده دارترین اتفاقات فوتبال ایران با صدای عادل فردوسی پور را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ