فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و پاری‌سن‌ژرمن، ۲۰۲۲ را برای خود سال جنون‌آمیزی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
مهدی عبدی در بازی دوستانه تیمش عملکرد مثبتی داشت و دنبال نخستین بازی فصل خود است.
در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.
احسان علیخانی حادثه تروریستی شاهچراغ را تسلیت گفت.
یکی از بازیگران سینما و تلویزیون برای مهاجم ایرانی پورتو پیامی در فضای مجازی منتشر کرد.
عباس عبدی گفت: افکار عمومی پیامی را که بخواهد می‌گیرد. اینگونه نیست که چون آنها (رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور) پیام می‌دهند افکار عمومی می‌گیرد. این یکی از اشتباهاتی است که حکومت ایران انجام می‌دهد و فکر می‌کند چون رسانه‌های خارج این پیام را می‌دهند، این پیام در ذهن مردم می‌رود. تلویزیون ایران پیام‌های بسیاری می‌دهد چرا در ذهن مردم نمی‌رود و کسی آنها را نمی‌پذیرد؟ این نیست که آنها پیام بدهند و مردم بپذیرند.
سلام و درود غلامعلی حدادعادل در برنامه تلویزیونی به زنان با حجاب ضعیف پیام مهمی دارد؛ جریان اصولگرا برای نخستین‌بار قشر جدید از زنان را به رسمیت شناخته، اما آیا همه اصولگرایان با این راهبرد همراه هستند؟
یکی از پیشرفته ترین ربات های جهان در پیام تبریک کریسمس کانال ۴تلویزیون انگلیس صحبت کرد.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون، استاد امین تارخ را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون، استاد امین تارخ را تسلیت گفت.
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مدعی شد بارسلونا به منچسترسیتی اطلاع داده است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید برناردو سیلوا به این باشگاه پیشنهادی رسمی خواهد داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ