به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثریا بین سال‌های ۱۹۹۵تا۱۹۶۰ درکنار دو ببر سیبری در باغ‌وحش هاگنبک هامبورگ زندگی می‌کرد.
شوخی جالب و قدیمی از عادل فردوسی‌پور در یک گزارش را ببینید.
تاثیر کریستیانو رونالدو بر مراسم و جشن‌های مردم در عربستان سعودی را ببینید.
زهرا کریمی از قهرمانان ورزش کبدی ایران با انتشار این ویدیو نوشت: همش که نباید از موفقیت‌هام پست بذارم!
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
همسر شهید حمیدرضا الداغی، شهروندی که در دفاع از یک دختر جوان کشته شد در این ویدئو می‌گوید: کار همسرم بخاطر هیچ جناح و سیاستی نبوده. اون فیلم انقدر واضح است که هیچ حرف و حدیثی ندارد. حمید از دختری دفاع کرد که بی‌حجاب نبود و اون پسر هم مامور نبود و خودش هم بسیجی نیست. هیچکس نمیتونه این رو به هیچ موضوع دیگه‌ای بچسبونه. نه داخل و نه خارج.
فیلم نوحه خوانی مرحوم دکتر عماد افروغ در شب عاشورا در روستای لفور منتشر شده است. مرحوم عماد افروغ تاسوعا و عاشورای هر سال در روستای لفور از توابع سوادکوه به سخنرانی در جمع اهالی این خطه می‌پرداخت. دکتر عماد افروغ به دلیل ارادت ویژه‌ای که به حضرت علی (ع) داشت، در واپسین سال‌های عمرش مشغول پژوهش روی نهج‌البلاغه بود، اما بسیاری از کار‌های او به دلیل بیماری و مرگش، ناتمام ماند. این جامعه‌شناس، پژوهشگر و نویسنده، بامداد روز گذشته بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
در این فیلم، این ادعا مطرح شده است که خانواده دیپلمات‌های ایرانی در انگلیس برای گذراندن روز سیزدهم فروردین به خارج از لندن آمده اند.
این دیالوگی از فیلم غریب است درباره زندگی شهید محمد بروجردی، فرمانده شهید کردستان. در این بخش، امر به معروف و نهی از منکر را این فرمانده شهید در دل جبهه روایت می‌کند. شاید بد نباشد آن‌هایی که به اسم امر به معروف سطل ماست بر سر دختر مردم می‌کوبند، این بخش کوتاه را به روایت شهید محمد بروجردی ببینند.
رئیس جمهور سابق آمریکا به ویدئوی جدیدی که از یورش حامیان وی به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱ منتشرشده، واکنش نشان داد.
محمد رضا جوادی یگانه استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در این باره در توئیتی نوشته است: «اگر روان‌شناسی جمعی مردم ایران را بدانید؛ و حساسیت بالای مردم در باره دختران دانش‌آموز و مادرانشان، و افزایش نگرانی‌‌ها و پایین آمدن آستانه تحمل مردم را درک کنید، می‌دانید که امشب باید تکلیف این شخص و این فیلم مشخص شود و به افکار عمومی توضیح داده شود.»
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تشخیص دامپزشکان این است که اگر نارسایی کلیوی برطرف نشود هر ۲۴ ساعت باید پیروز را دیالیز کنیم.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی گفت: زمان دقیق این فیلم مربوط به روز ۳۱ شهریور ماه است و این زن یکی از لیدر‌های اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود.
انتشار ویدیوی پدر مهسا امینی در کنار پیکر فرزندش که تایید می‌کند ضربه‌ای به سر او نخورده است.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
وکیل دونالد ترامپ دلیل عدم انتشار ویدئوی دوربین‌های نظارتی اقامتگاه رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان تفتیش اف‌بی‌آی را افشا کرد.
صحبت از ورود افشین پیروانی به رختکن داوران با استناد به یک ویدئوی مبهم باعث شد بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان پس از سوت پایان خاتمه نیابد.
انتشار ویدئویی از خشونت بی‌رحمانه پلیس آمریکا علیه یک دانش‌آموز دبیرستانی، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ