یک سگ خانگی عطسه‌های بامز‌های می‌کند، اما اگر به عطسه‌هایش بخندید عصبانی میشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور قبل از دیدار برابر پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه شد.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
در اتفاقی که اخیرا جامعه فوتبال را متاثر کرده است، شین دوان، مربی فوتبال در یک مسابقه در چین به داور مسابقه سیلی زد. اعتراض شدید دوان منجر به دریافت کارت قرمز او شد، تصمیمی که به نظر می‌رسید فقط عصبانیت او را برانگیخته است و این مربی با حمله فیزیکی به داور پاسخ داد و به وی سیلی زد.
یک زرافه که در ماسایی ما بر اثر بیماری مرده بود، لاشه اش توسط کرکس ها تصاحب شد. اما این مسئله با عصبانیت ماده شیر مواجه شد. در نهایت شیر به سوی کرکس ها حمله برد و یکی از آن ها را کشت.البته کرکس از جایش تکان نخورد و فکرش را هم نمی کرد که با وجود لاشه بزرگ زرافه، ماده شیر او را برای ناهارش ترجیح دهد.
قهرمانی ایرانی مسترالمپیا درحالیکه از یک موضوع بسیار ناراحت شده بود پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
یک هوادار تیم بسکتبال میامی هیت تحمل شکست تیمش، در فینال NBA را نداشت، بنابراین عصبانیت خود را بر سر تلویزیون خالی کرد.
بازی تیم‌های خرونینخن و آژاکس در لیگ هلند در دقایق ابتدایی به‌خاطر هجوم هواداران خرونینخن و پرتاب بمب‌های دودزا متوقف شد و نیمه‌کاره ماند.این تیم به دستۀ پایین‌تر سقوط کرده و هوادارانش هم به‌ همین دلیل عصبانی بودند.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر  بعد از دیدار امشب و توقف مقابل الخلیج به فردی که قصد داشت بعد از پایان بازی با او عکس یادگاری بگیرد واکنش نشان داد و او را هل داد تا بدین ترتیب عصبانیت خودش را نشان دهد.
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
شتر‌ها به شکل معمول حیواناتی رام و آرام هستند، اما در برخی اوقات خشمگین می‌شوند و به هر موجود زنده‌ای می‌توانند آسیب بزنند. در این ویدئو نیز می‌توانید لحظه‌های عصبانیت شتر‌ها در مقابل انسان‌ها و پایین انداختن شان را مشاهده کنید.
تیم فوتبال النصر با عبور از سد تیم اب‌ها به نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان صعود کرد.
عصبانیت ساپینتو از هدر دادن موقعیت توسط سلمانی در دقیقه 22
در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر و الاتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت الاتحاد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد
رونالدو  بین دو نیمه بازی مقابل الباطن جواب یک هوادار را داد.
شعار علیه بازیکنان پرسپولیس و پرتاب اشیا به درون زمین در پایان مسابقه
فرهاد مجیدی بعد از بازی در نشست خبری بازی با البطائح به شدت از قضاوت‌های داور عصبانی بود. سرمربی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در جایی که عدالت رعایت نمی‌شود، صحبتی ندارم.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
رئیس جمهور در ابتدای صحبت در دانشگاه تهران خطاب به دانشجوی معترض گفت: ان شاء‌الله به دانشگاهتان می‌آییم و همه حرف هایتان را در دانشگاه خودتان گوش می‌دهیم.
چارلز سوم در حال امضای کتاب یادبود ملکه جلوی دوربین‌ها بود که از نشت جوهر خودنویس عصبانی شد و واکنش نشان داد.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
مهاجم مدنظر پرسپولیس از شدت عصبانیت به داور حمله ور شد و کادرفنی و همبازی اش او را از اتفاق ناگوارتر و محرومیت سنگین باز داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ