ویدیویی بامزه از سگ آبی که درحال استراحت کردن و ماساژ دادن صورت خود است را ببینید. /خبرآنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئو بامزه‌ای از یک زرافه تازه متولد شده منتشر شده است که در آن زارفه هنوز به گردن دراز خود عادت نکرده و نمی‌داند هنگام خواب باید با گردن درازش چه کند.
لحظه برخورد موتور سوار با راننده خورو پرشیا که برای خود نمایی در حال دریفت زدن در جاده بود را ببینید. راکب موتور از شدت جراحات، در بیمارستان زاهدان جان باخت.
گروهی از موتورسواران جوان در حال رانندگی بودند که یکی از آنها کنترل خود را از دست داد و با سرنشین خود دچار حادثه شدند.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
حرکات ترسناک یک جوان در لبه‌ی پرتگاه یک ساختمان نیمه کاره، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
ویدئویی تماشایی از حرکت ابر‌ها بر فراز تهران از منظر دریاچه چیتگر منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
فرمان چرخ عقب یا فرمان ۴ چرخ، توانایی هدایت محور عقب، به طور کلی به میزان کمتری نسبت به چرخ جلو و ایجاد شعاع چرخشی دقیق‌تر است.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
در ویدیویی جذاب دو جنگنده اف ۵ حرکات نمایشی جذابی را روی آسمان به اجرا گذاشتند.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد./خبرآنلاین
نمایش  رونالدو برابر الاتحاد نتوانست مانع از شکست النصر شود.
ماموران زنی که در یگان ویژه مشغول به کار هستند در کنار تمرینات عمومی و روزمره، تمرینات ویژه‌ و سختی را هم انجام می‌دهند تا در صورت نیاز آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
ویدیویی جالب از بازیکن آکادمی زیر ۱۱ سال تیم لسترسیتی که با حرکات تماشایی حیرت همه را برانگیخت ببینید.
ویدیویی از خیابان توحید استان اصفهان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن؛ دو خودرو بنز حرکت جنون‌آمیزی را وسط خیابان انجام می‌دهند. البته هر دو خودرو توسط پلیس راهور توقیف شده‌اند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کنترل توپ تماشایی علیرضا جهانبخش در بازی شب گذشته مقابل اشتورم گراتس در چارچوب مسابقات لیگ اروپا را مشاهده کنید.
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.
موتور سوار تهرانی با توانایی‌های ویژه در کنترل موتورسیکلت، اقدام به انجام حرکات نمایشی در بزرگراه امام علی (ع) کرد.
ویدیویی منتشر شده از موتورسوار آکروبات‌باز میان خودرو‌ها در اتوبانی در مشهد را ببینید.
رابرت لواندوفسکی با شماره ۹ به عنوان خرید جدید تیم بارسلونا معرفی شد.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ