رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون سیاسی این وزارتخانه تغییر کرد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از تغییر محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه خبر داد.
رئیس مجلس گفت: مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را نداشته است. آقای وحیدی از من خواست تا وساطت کنم یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسائل فرهنگی و تغییر نگرش فرهنگی نقش زیربنایی در همه امور از جمله مسائل اقتصادی دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا از تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه از یکم به چهارم خبر داد.
با حکم رییس مجلس، معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب شد.
معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» به «مهستان» را ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
پس از اینکه برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قرار اتغییرات عمده ای در سطح دولت رخ دهد و محمد مخبر از سمت معااولی خداحافظی کند پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد این ادعا تاکید کرد وی با انه مضاعف در حال خدمت رسانی است.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را از اساس کذب خواند.
پس از درخواست نماینده مردم کرمانشاه برای استعفا از نمایندگی مجلس، زمزمه‌هایی مطرح شده بر این قرار است احتمالا وی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد شد.
هنوز هیچ منبع رسمی ارتباط این تغییر مدیریت با اختلال اخبار ساعت ۲۱ صدا و سیما در هفته گذشته را مرتبط ندانسته است، اما احتمال می‌رود برای تقویت بخش فناوری صدا و سیما این تغییر و تحول صورت گرفته باشد.
علیرضا شریفی فارغ التحصیل الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی قبلا در جایگاه قائم مقام معاونت فنی، قائم مقام و مدیرکل اداره فرستنده‌های رادیویی و مدرس دانشگاه صداوسیما نیز فعالیت کرده است.
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
در شرایطی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رفتن وی از معاونت سیما مطرح شده که حتی برخی از رسانه‌ها نام جایگزین خدابخشی را هم اعلام کردند. هرچند فردی که نامش به عنوان گزینه احتمالی ذکر شده بود، خبر انتصابش را نادرست خواند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.
اندکی پس از انتقاد رئیس سازمان صداوسیما نسبت به کاهش مخاطبان رسانه ملی، محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد و تصدی معاونت سیما را در دست گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ