معاون فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا از تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه از یکم به چهارم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنبه احتمالا در بازی برابر آلمریا شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ رئال رخ داده است.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
هفته اول تابستان به‌عنوان نماد آغاز فصل گرما به هفته «صرفه‌جویی در مصرف آب» نامگذاری شد که امسال این هفته نمادین به هفته آخر خردادماه یعنی ۲۶ خردادماه تا یکم تیرماه تغییر یافته است.
حدود یک دهه بازی با لباس پرسپولیس و بی سر و صدا رکورد زدن: نام امید عالیشاه حالا در تاریخ این باشگاه ثبت شده.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) که قرار بود در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان به ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافت.
با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه با تعطیلات عید سعید فطر همزمان شده است، مطابق سنوات گذشته، تاریخ اعزام به اولین روز کاری تغییر می‌یابد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان برتری مقابل پورتو را به هوادارانی تقدیم که با وجود سفر به پورتو نتوانستند وارد ورزشگاه دراگائو شوند.
بنا بر گفته مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت به علت اخذ استعلامات لازم و جمع بندی آن، قرعه کشی طی روزهای آینده انجام می شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تقویم آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور هر سال مرداد ماه اعلام می‌شود داوطلب ما از سال اول ما باید خود را برای ورود به دانشگاه آماده کند بنابراین یک یا دو ماه تاثیری در نتایج حاصله ایجاد نخواهد کرد.
با تعویق ۱۴ روزه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، برگزاری هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ نیز به زمان دیگری موکول شد.
مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
با اعلام فدراسیون فوتبال، تیم داوری مس رفسنجان و ذوب‌آهن تغییر پیدا کرد.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
سرمربی تیم ملی اسپانیا در شرایطی به همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پایان داد که مسئولیت تغییر نسل طلایی به عهده او بود.
تیم ملی برزیل از جام جهانی 2002 دیگر نتوانسته برابر رقبای اروپایی در مراحل حذفی جام جهانی پیروز شود.
مدیر عامل شرکت دولتی انرژی اتمی روسیه (روس‌ اتم) امروز در سخنانی تصریح کرد: حمله احتمالی اوکراین به «زاپروژیا» مسیر تاریخ را تغییر خواهد داد.
داستان معترضان و خواسته‌های‌شان، حکایت امروز و دیروز نیست؛ داستانی است به درازای تاریخ جنبش دوم خرداد. مردم ایران و خاصه طبقه متوسط، از سال ۷۶ خواست خود را برای تغییر سیاست‌ها به صد زبان اعلام کردند.
رونالدو نازاریو معتقد است که هدایت تیم ملی برزیل باید به یک مربی اروپایی مثل پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی واگذار شود و آنها می توانند تاریخ فوتبال این کشور را تغییر دهند.
نشریه آاس امروز ادعا کرد که فیفا قصد دارد جام جهانی باشگاه‌ها را در هفته دوم ماه فوریه سال 2023 و در آمریکا برگزار کند.
نشریه آاس امروز ادعا کرد که فیفا قصد دارد جام جهانی باشگاه ها را در هفته دوم ماه فوریه سال 2023 و در آمریکا برگزار کند.
فیفا قصد دارد تاریخ شروع رقابت های جام جهانی را به یک روز زودتر تغییر دهد تا قطر بتواند بازی افتتاحیه را برگزار کند.
نشریه اتلتیک مدعی شد که فیفا قصد دارد تاریخ آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ را یک روز زودتر برگزار کند.
در سه بخش قبلی برخی از اتفاقات عجیب تاریخ جام جهانی را بررسی کردیم، حال در این راه به قسمت پایانی آن رسیده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ