پس از اینکه برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قرار اتغییرات عمده ای در سطح دولت رخ دهد و محمد مخبر از سمت معااولی خداحافظی کند پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد این ادعا تاکید کرد وی با انه مضاعف در حال خدمت رسانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت توضیحات دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکذیب استفتاء با موضوع حرام و خلاف شرع بودن طرح یکپارچه فروش خودرو را منتشر کرد.
پایگاه اطلاع رسانی " چند ثانیه " عکسی از ‏تبلیغات انتخابات مجلس اول، که مخالفان مصطفی چمران با مخدوش کردن پوستر، او را به امریکا منتسب کرده‌اند، دربهار۱۳۵۹، تهران منتشر کرد.
پایگاه اطلاع رسانی اخبار رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ اردیبهشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری را منتشر کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: این خبرسازی غیرحرفه‌ای در حالی است که تاریخ بیان این سخنان روز جمعه ۸ اردیبهشت و تاریخ استیضاح وزیر صمت یکشنبه ۱۰ اردیبهشت است.
عکس پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری از حضور نماینده طالبان در افطاری رئیس جمهور ایران برای سفرای کشورهای اسلامی، در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.
پایگاه اطلاع رسانی دولت جهت تنویر افکار عمومی و اجتناب از برداشت‌های خلاف واقع، تصویر مصوبه ساعت به کار ادارات و مشاغل را منتشر کرد.
پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» عکسی از حضور یکی از اعضای هیات ایران در دیدار شمخانی و امیر دوبی، با تی‌شرت و کفش کالج، منتشر کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را از اساس کذب خواند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم، رهبری زهرا مصطفوی دختر امام خمینی در دیدار امروز مقام معظم رهبری با مسئولان نظام حضور داشت.
مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سفرا و مسئولان نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران در ویدیویی انهدام خانه تیمی آشوبگران در فردیس کرج توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) را منتشر کرده است. / فارس
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، به علت افزایش شیوع بیماری آنفلوآنزا، مدارس و دانشگاه‌های استان، فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تعطیل است.
مدیر پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: از بامداد امروز معاندان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبرهایی در خصوص هک شدن صفحه اینستاگرام علم‌الهدی منتشر کردند که صحت ندارد.
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری : سیدابراهیم رئیسی به دعوت همتای قزاقستانی در رأس هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی عازم آستانه شد.
تصاویری از دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب / پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب
پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد در ۲ مهر ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
روسای جمهوری ایران ور روسیه در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با یکدیگر دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان امروز پنجشنبه در دومین روز سفر خود به ازبکستان در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار کرد. / پایگاه اطلاع رسانی دولت
تعریف‌هایی متعددی از سهام و گروه‌های موجود در بازار سرمایه وجود دارد اما تک سهم‌ها از دو معنای مختلف تشکیل شده و سهامداران در زمان پیش‌بینی روند بورس باید به این نکته توجه کنند.
پایگاه اطلاع رسانی چند ثانیه از حکم شش ماه حبس خبرنگار کرجی درپی طرح یک سوال از امام جمعه کرج خبر داد.
پایگاه اطلاع رسانی دولت، ساعت ۱۵:۲۹ امروز خبر تکذیب «دستور رئیس جمهور برای ساخت هواپیمای داخلی » را منتشر و سخنان رئیسی را فقط «طلب» او دانست اما همین پایگاه در ساعت ۱۶:۲۸ دقیقه دستور وزیر دفاع به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی را منشر کرد که با استناد به «اوامر رئیس جمهور» ، دستور«حرکت جهادی بی درنگ» برای ساخت هواپیمای مسافربری را داده است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در یک مصاحبه تلویزیونی با مردم ایران صحبت کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ