پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را از اساس کذب خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون سیاسی این وزارتخانه تغییر کرد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از تغییر محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه خبر داد.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی گفت: در عصر جدید ماهیت جنگ‌ها با سرعت بیشتر نسبت به گذشته در حال تغییر و تحول است؛ در این شرایط، قدم اول شناخت دشمن و تحلیل اندیشه و راهبرد نظامی‌اش است.
معاون اول رئیس جمهور به برخی انتقادات در خصوص تغییر ساعت کار اداری اشاره کرد و از سازمان امور اداری و استخدامی خواست با همکاری وزارت نیرو، تصمیمات لازم را در راستای اصلاح این طرح اتخاذ کند.
معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی، قاضی‌ها و حقوقدانان بطور عمده سنتی است و باید تغییر کند، تصریح کرد: این حرف من به این معنی نیست که آن‌ها از مسائل جدید آگاهی یا مطالعه ندارند؛ اما خروجی آن‌ها به این شکل است که از همان اول کار می‌خواهند مجازات کنند یا قوانینی در مجلس وضع می‌شود که تُند است و با کوچک ترین جرم انگاری، مجازات گرایی و بعد حبس مواجهیم و این حاصل وضعیت حقوقی امروز ماست.
معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی، قاضی ها و حقوقدانان بطور عمده سنتی است و باید تغییر کند، تصریح کرد: این حرف من به این معنی نیست که آنها از مسائل جدید آگاهی یا مطالعه ندارند اما خروجی آنها به این شکل است که از همان اول کار می خواهند مجازات کنند یا قوانینی در مجلس وضع می شود که تُند است و با کوچکترین جرم انگاری، مجازات گرایی و بعد حبس کردن مواجه ایم و این حاصل وضعیت حقوقی امروز ماست.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی عملکرد مدیران خوزستان در دیدارهای مردمی انجام و با مشورتی که با استاندار صورت گرفت، در مرحله اول ۱۵ مدیر استان برکنار می‌شوند.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
وزارت صمت به دنبال نامه معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به شورای رقابت درباره مصوبه قیمت‌گذاری خودرو، برای همکاری با شورای رقابت در این موضوع اعلام آمادگی کرد.
با حکم رییس مجلس، معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب شد.
معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» به «مهستان» را ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
پس از اینکه برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قرار اتغییرات عمده ای در سطح دولت رخ دهد و محمد مخبر از سمت معااولی خداحافظی کند پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد این ادعا تاکید کرد وی با انه مضاعف در حال خدمت رسانی است.
پایگاه رسمی دولت اعلام کرد: ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور از اساس کذب است و هیچ تصمیمی در دولت در این زمینه وجود ندارد.
چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است.
پس از درخواست نماینده مردم کرمانشاه برای استعفا از نمایندگی مجلس، زمزمه‌هایی مطرح شده بر این قرار است احتمالا وی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد شد.
تقی آزاد ارمکی گفت: راه بقای جمهوری اسلامی این است که اجازه بدهد نیروهای بیرون افتاده برگردند؛ نه به شکل پوپولیستی، بلکه در قالب تشکل ها. من به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور این پیشنهاد را دادم و گفتم اگر من در موضع شما بودم همین امشب زنگ می‌زدم و می‌رفتم بزرگان را مجاب می‌کردم و به صدا و سیما می‌رفتم و کلید انتخابات مجلس را الآن می‌زدم.
علیرضا شریفی فارغ التحصیل الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی قبلا در جایگاه قائم مقام معاونت فنی، قائم مقام و مدیرکل اداره فرستنده‌های رادیویی و مدرس دانشگاه صداوسیما نیز فعالیت کرده است.
در شرایطی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رفتن وی از معاونت سیما مطرح شده که حتی برخی از رسانه‌ها نام جایگزین خدابخشی را هم اعلام کردند. هرچند فردی که نامش به عنوان گزینه احتمالی ذکر شده بود، خبر انتصابش را نادرست خواند.
رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.
ایل بیگی با اشاره به این مطلب که اغلب فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ما قوانین جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: تنها در موارد معدودی، پخش‌کنندگان خارجی که امتیاز پخش آثار ایرانی را خریداری کرده‌اند، به نمایش این آثار در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند که این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست و باید جلوی همین موارد معدود نیز گرفته شود. به گزارش سی و پنج، اشاره ایل بیگی به فیلم تا فردا به تهیه کنندگی نیکی کریمی است که قرار بود در جشنواره فیلم اورشلیم نمایش داده شود و به درخواست او از سوی پخش کننده فرانسوی از این جشنواره خارج شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ