ادن هازارد در مراسم خداحافظی اش با تیم ملی بلژیک گفت که هنوز انرژی دارد و می خواهد در رده باشگاهی به فوتبال ادامه دهد چون در رئال به اندازه کافی استراحت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم تلاش خواهد کرد که در هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی آبرومندانه برابر پرسپولیس داشته باشد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به استعفای حجت کریمی واکنش نشان داد.
دقایقی بعد از پایان جلسه با باشگاه استقلال، علیرضا بیرانوند پیامی در توییتر خود منتشر کرد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که باشگاه النصر عربستان همچنان برای جذب مارسلو بروزوویچ با این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره است.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش، تغییری در رتبه‌بندی معلمان اعمال نشده است.
مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی درباره نگرانی ادعایی اوکراینی‌ها در خصوص بمب‌گذاری شدن نیروگاه توسط روسیه تاکید کرد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هنوز چیزی از استقرار "تجهیزات نظامی سنگین" توسط روس‌ها در نیروگاه ندیده است.
عضو انجمن فولاد با اشاره به خسارت ۳ میلیارد دلاری فولاد در ۱۴۰۱ به دلیل محدودیت‌های انرژی گفت: هنوز توافقی بین وزارت‌خانه‌های صمت و نیرو در مورد نحوه اعمال محدودیت برق صنایع صورت نگرفته است.
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: هنوز آیین نامه اجرایی ایجاد سازمان اقتصادی دانشگاهها و پژوهشگاهها و نیز اجاره ۹۹ ساله زمین ها بمنظور بسط زیست ساختارهای علمی و فناورانه کشور ابلاغ نشده است.
این دانشمندان در بیانیه‌ای اعلام کرده اند به فرمول نهایی برای یک اثر بخشی جادویی رسیده اند. آن‌ها می‌گویند ابررسانایی را ساخته اند که می‌تواند هدررفت انرژی در مدار‌های الکتریکی را تقریبا به صفر برساند. اگرچه این ادعا هنوز به صورت عملیاتی به اثبات نرسیده، اما آن‌ها مقاله‌ای در این باره را در نشریه نیچر به چاپ رساندند و مراحل آزمایشات شان را منتشر کرده اند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: ما هنوز این احساس را نداریم که غنی سازی را بیشتر انجام دهیم. اگر بخواهیم اورانیوم را بیشتر غنی‌سازی کنیم به آسانی آن را اعلام می‌کنیم.
توافق هسته‌ای آمریکا با هند یک توافق استراتژیک مربوط به سال ۲۰۰۲ بوده است. خیلی قبل‌تر از توافق خط لوله صلح این توافق مورد بحث بوده است. در عین حال که تحریم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند، می‌بینیم که روسیه به‌رغم اینکه تحریم شده، ولی فعالیت‌های گازپروم و لوک‌اویل هنوز متوقف نشده است. همین الان بحث ایجاد سقف قیمت نفت روسیه مطرح شده و معنای آن این است که مجاز است نفت‌اش را بفروشد. به نظر می‌رسد ما در دیپلماسی انرژی درست عمل نکرده‌ایم.
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد: شبکه برق کشور پس از حملات تروریستی روسیه هنوز نمی‌تواند به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرد.
وزیر امور خارجه کشور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید بر اساس وظایف و مسئولیت فنی خود عمل کند و از رویکرد سیاسی و دوگانه در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای فاصله بگیرد.
دبیر انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدید پذیر گفت: پنج ماه از سال گذشته است ولی متأسفانه افزایش نرخ خرید تضمینی انرژی تجدید پذیر هنوز ابلاغ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ