عملکرد درخشان خریدهای تازه مهاجری در مسجدسلیمان باعث شده پرسپولیس و گل‌محمدی برای هفته ششم تدبیر ویژه‌ای اتخاذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بلوغ منطق در بازی این تیم مقابل تراکتور را دلیل برد آنها دانست و گفت:پرسپولیس خیلی خوب توانست هوش هیجانی را در اوج کنترل کند و موفق باشد.
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد اعلام کرد که وامی که اخیرا این باشگاه دریافت کرده، با مجوز سازمان خصوصی‌سازی بوده است.
مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس فارغ از حواشی شکل گرفته حول درخواست برای جذب مهاجم جدید و البته خارجی، به دنبال این است تا جدیدترین چالش خود با پیراهن این تیم را اینبار با اتفاقی روشن به سرانجام برساند.
مهدی ترابی و محمد عمری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هستند.
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد نگران پرونده رادوشویچ نباشند.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل هستم.
مدافع پرسپولیس توضیحی درباره عدم همراهی تیمش تا پایان دربی ارائه کرد.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
باشگاه پرسپولیس نسبت به مصاحبه‌ها درباره داوری دربی فردا واکنش نشان داد.
کادر فنی پرسپولیس نگران خستگی بازیکنان این تیم در دربی ۱۰۱ و فینال جام حذفی است.
سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند سه امتیاز دیدار هفته پایانی برابر پرسپولیس را کسب کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در دیدار حساس برابر پرسپولیس گفت: کاملا آماده این بازی هستیم و پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد.
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هواداران‌شان را از جبهه گرفتن علیه اسپانسر مشترک‌شان با استقلال، منع کرد.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای به خواسته باشگاه مس کرمان واکنش نشان داد. در متن این بیانیه آمده: گفت: متاسفانه ما را بهانه می‌کنند تا خود را نشان دهند و نگران این بدعت غلطی هستیم که اتفاق افتاده است.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به اندازه کافی از داوری ضرر دیدم. امیدوارم فردا بهترین فرد زمین مسابقه با پرسپولیس داور باشد.
خبر بستری شدن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در بیمارستان خیلی سریع بین هواداران پرسپولیس همرسانی شد.
اینطور که بنظر می‌رسد مهاجم هلندی پرسپولیس هرگز به ایران بازنخواهد گشت.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.
سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.
کادرفنی پرسپولیس نگران گرفتن چهارمین پنالتی برای مهاجم برزیلی شاغل در لیگ برتر ایران در تقابل با این تیم است.
باشگاه پرسپولیس اقدام درستی انجام داده و پول قرارداد لوکادیا را سر موعد مقرر و حتی زودتر پرداخت می‌کند تا در ادامه راه با جدایی این مهاجم هلندی یا مشکلات جدی‌تر مواجه نشود.
اظهارات یحیی گل‌محمدی در مورد یورگن لوکادیا نشان می‌دهد که او برخلاف طرفداران خوشبین و هیجان‌زده پرسپولیس، دغدغه‌هایی درباره این مهاجم هلندی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ