مهدی ترابی و محمد عمری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت مصدومیت سردار آزمون، مهاجم این تیم را تشریح کرد.
بوریس بکر معتقد است وضعیت تنیس در آلمان نگران کننده است.
شاهرود- جنگل هیرکانی ابر شاهرود با وجود زباله ها و چرای سنگین دام و همچنین شخم زدن زمین ها، حال و روزی وخیم و نگران کننده پیدا کرده است.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
تغییری در وضعیت ادوین فن‌درساربه وجود نیامده و او همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از رقابت در ماده‌هایی که در بازی های آسیایی هانگژو هم وجود دارند، جا ماند.
مهندس ارشد پروژه «نبوغ» در یک توئیت نوشت که این بالگرد مریخی، ۶ روز از ماه آوریل را در سکوتی دردناک گذرانده و اعضای گروه را نگران کرده است.
وزیر امور خارجه درخصوص وضعیت ایجاد شده در کشور سودان نوشت: وضعیت سودان بسیار نگران کننده است.
روزنامه‌های اسپانیایی تیتر اصلی‌شان را به وضعیت ستاره‌های بارسلونا و رئال مادرید اختصاص داده‌اند.
وزیر منابع طبیعی عراق با اشاره به اینکه بیشتر آب عراق از ترکیه تامین می شود اعلام کرد: دجله و فرات مثل قبل نیستند و امروزه تبدیل به دو کانال آبی شده اند که تحت کنترل سدهای ترکیه هستند.
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، وضعیت نامشخصی برای حضور در بازی با تاتنهام دارد.
تغییر سیستم بازی پرسپولیس در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان هدفی جز جبران وضعیت نگران کننده گلزنی این تیم ندارد.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
سبزپوشان تالشی قعرنشین جدول مسابقات لیگ دسته اول هستند و اتفاقات پیرامون این تیم هر روز وضعیت این تیم را نگران کننده تر می‌کند.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
دو تیمی که تحت نام «نفت» در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت می کنند، وضعیت تلخ و نگران کننده ای در انتهای جدول رده بندی دارند.
هافبک طراح تراکتور بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان دیدار با پیکان در زمین بماند.
شرایط بینی بیرانوند به‌شکلی است که با کوچک‌ترین برخورد او با درد شدید مواجه می‌شود و درد می‌کشد
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با وجود مرخص شدن از بیمارستان همچنان وضعیت نگران کننده ای برای ادامه رقابت‌های جام جهانی دارد.
تیم فوتبال بایرلورکوزن در حالی موفق به کسب پیروزی در بودنسلیگا شد که مهاجم ایرانی اش را در اختیار نداشت.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: ۶۰۰ پروژه توسعه محله‌ای همچنان آغاز نشده است.
رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ