سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بلوغ منطق در بازی این تیم مقابل تراکتور را دلیل برد آنها دانست و گفت:پرسپولیس خیلی خوب توانست هوش هیجانی را در اوج کنترل کند و موفق باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
آیت الله خامنه‌ای در دیدار با متخصصان صنعت هسته‌ای فرمودند: آن روز غرب گرایان ملت را تحقیر می‌کردند امروز ملت آنها را تحقیر می‌کند.
مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت و دلیل فیلترینگ، نه محدود کردن دسترسی افراد به اطلاعاتی خاص، که نگاه داشتن تمایز و مرز میان گفتار (discourse) رسمی از گفتار غیررسمی است. آن‌ها با فیلترگذاری قصد دارند که نشان بدهند در یک حیطه گفتمانی مشخص، مرز تمایزگذار میان سخن مشروع (قابل بیان) و نامشروع (غیرقابل بیان) چیست و مهم‌تر از آن اینکه چه‌کسی است که این مرز را مشخص می‌کند.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
هفته ماقبل پایانی رقابت های فصل جاری لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
اگر امروز آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه اُپن است این ناشی از توطئه دیگران نیست. اگر همان آقای روحانی اقدام به مسکن‌سازی کند و آشپزخانه آن اُپن نباشد، در این صورت یا کسی آن را نمی‌خرد یا در اولین گام دیوار آن را برداشته و آن را باز و اُپن می‌کند. این ساده‌انگاری است که بگوییم با تغییر این معماری می‌توان فرهنگ رفتاری زنان جدید را تغییر داد. حتی اگر آپارتمان ۳۰۰ متری هم داشته باشید، باز هم اغلب زنان خواهان باز شدن آشپزخانه می‌شوند.
پرسپولیس در شرایطی برابر تراکتور به برتری دست یافت که اعتراض به عملکرد داوری نیز بین دو مربی در دقایق مختلف شکل گرفت.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
آمار فنی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نشان می دهد سرخپوشان پایتخت با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم می توانستند سه امتیاز را کسب کنند.
مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاد استقلال می‌گوید دوست ندارد بی منطق و آگاهی چنین پیشنهاداتی را بپذیرد.
شایان مصلح می‌گوید اعضای تیم گل‌گهر پیش‌بینی یک بازی سخت در تبریز را کرده بودند.
مرتضی پورعلی‌گنجی با دریافت اخطار به جمع دو کارته‌های پرسپولیس اضافه شد.
کارشناسان تعدادی معمای تصویری طراحی کرده اند و می‌گویند اغلب کودکان ۱۰ ساله این آزمون استدلال غیر زبانی را به راحتی پشت سر می‌گذارند، اما آدم بزرگ‌ها از حل آن بازمی مانند.
تیم فوتبال پرسپولیس با ثبات در منطقه دفاعی راه مطمئن خود برای رسیدن به جام زرین را پیدا کرده است و می خواهد با قهرمانی در نیم فصل سایه اش روی آن نقش ببندد.
فرزاد آشوبی معتقد است ترکیب بدون مهاجم در حال حاض راهکاری منطقی برای پرسپولیس است.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد در ماه‌های اخیر در جریان تحقیق و تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در منطقه شلمچه و محدوده دیواره دفاعی کانال ماهی در داخل خاک عراق، به همراه پیکر یکی از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال پیدا شد همچنین دو ماه پس از کشف این پیراهن، پیراهنی از باشگاه پرسپولیس نیز در کنار پیکر شهید گمنام دیگری یافت شد
این منطق قادر است چرخۀ خشونت در یک جامعه را تا نهایت خونبارش پیش ببرد، زیرا در گام بعدی به فرض گفته خواهد شد، او می‌کُشد پس من هم می‌کشم، او شکنجه می‌دهد، پس من هم شکنجه می‌دهم، او زور می‌گوید پس من هم زور می‌گویم، مگر من چه کم از او دارم!
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: بدحجاب‌ها عمدتاً متدین هستند و تظاهر به دین‌داری در بسیاری از آن‌ها قابل مشاهده است و با منطق و استدلال باید آن‌ها را به حجاب دعوت کرد.
مشهد ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ