کادر فنی پرسپولیس نگران خستگی بازیکنان این تیم در دربی ۱۰۱ و فینال جام حذفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بحران جمعیتی که ناشی از نقشه دشمن است، بیان کرد: کاهش جمعیت کشور، طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی را که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند، بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم جواد نکونام درباره خودش است؛ او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.
ابراهیم رئیسی گفت: بانک‌ها سه دسته اند، یک بانک سالم و خوب دوم بانک‌هایی هستند که دارای مشکل هستند، ولی امکان اصلاح و احیا دارند سوم بانک‌های مشکل دار است که امکان اصلاح ندارند و این‌ها از گردونه نظام پولی بانکی حذف خواهند شد. با موسسه پولی و بانکی که به مقررات تن نمیدهد نمی‌توان مسیر را ادامه داد و باید این وضعیت متحول شد و این در برنامه کاری دولت تعریف شده است.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و در وقت اضافه اول جواز صعود را کسب کرد.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و نتوانست این تیم را شکست دهد.
گری نویل به 4 ستاره آرسنال تاخت که چرا نتوانستند در بازی با سیتی تیم را جمع کنند و ادعا کرد، بازیکنان بزرگ تیم به جای حل مشکلات، خودشان در ایجاد مشکل دست دارند.
خامی با بیان اینکه استفاده از آب نمک رقیق یا غذا‌های خاص برای رفع بوی بد دهان توصیه می‌شود، افزود: آب نمک رقیق می‌تواند موثر باشد. دهان شویه‌های خاصی توسط متخصص طب سنتی ارائه می‌شود که آن هم مفید است. برخی مصرف کرفس، هویج، سیب و جعفری را برای رفع بوی بد دهان توصیه می‌کنند که همه این‌ها مفید است به شرطی که فرد آن ۴ دسته مشکل که ابتدای صحبت ذکر شد را نداشته باشد.
نایب قهرمان دو دوره جام جهانی ژیمناستیک باکو و آلمان به دلیل اعزام به دوره آموزشی سربازی ممکن است مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را از دست بدهد.
در آن ایام سفارت آذربایجان در آلمان وسیله نقلیه نداشت و من یکی از اتوموبیل‌های سفارت ایران در آلمان را دراختیار سفیر گذاشته بودم که تنها اتوموبیل سفارت شان بود. سفیر آذربایجان دراین ملاقات ازمن خواست که اتوموبیل را به آن‌ها بفروشیم. به وی گفتم که تلاش میکنم هدیه باشد، چون میدانستم که پولی ندارند و سفیر آذربایجان هم قبلا وزیر خارجه بوده و باید شأن او حفظ میشد. نهایتا هم با موافقت تهران، اتوموبیل را به سفارت آذربایجان در آلمان هدیه دادم.
یک نماینده مجلس گفت: خطر جدی اینجا است نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آنها ندارند، حقیقتا این‌گونه نیست ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید با خودباوری بازیکنان در لیگ برتر باقی می‌مانند.
بازیکن مدنظر صنعت نفت آبادان نتوانست صلاحیت لازم برای بازی در لیگ‌ ایران را به دست آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر است در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر تیمی گمنام از دسته اول با مشکل مواجه شد و پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه با پنالتی حریف را شکست داد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
مراکش برای رقم زدن یک پایان تاریخی در جام جهانی قطر با مشکل مصدومیت چند مهره تاثیر گذار مواجه است.
از جمعیت و تعداد غلامان و کنیزان در این دوره اطلاعات دقیقی در دست نیست و تعیین تعداد واقعی بردگانی که سالانه به هر طریقی وارد ایران می‌شدند بسیار مشکل یا حتی غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چراکه تقریبا در هیچ منبعی به این مساله به‌عنوان موضوعی جداگانه پرداخته نشده و به آن بهایی داده نشده است و تنها به‌صورت تقریبی می‌توان برآوردی از تعداد غلامان و کنیزان در این دوره به‌دست آورد.
پس از صحبت های روز گذشته محمد مومنی، حالا حجت کریمی به دفاع از عملکرد کاپیتان استقلال در جام جهانی پرداخته است.
ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، مدعی شد این تیم دوباره به روزهای اوج باز خواهد گشت.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
روزنامه نیویورک‌تایمز معتقد است که جنگ اوکراین منجر به کاهش نفوذ روسیه در اقمار شوروی سابق شده است. پیامدهای این جنگ همچنین کارکرد سازمان امنیت دسته‌جمعی را که متشکل از ۶کشور آسیای مرکزی و قفقاز است، به‌شدت تحت تاثیر قرار داده است. پوتین درصدد بود که این پیمان را به نوعی در مقابل ناتو و نفوذ این سازمان امنیتی در حیاط خلوت مسکو قرار دهد. اما در واقعیت این اتفاق در سال ۲۰۲۲ رخ نداد؛ درحالی‌که ۵کشور از شش کشور عضو این پیمان درگیر جنگ‌های خونین بوده‌اند، روسیه واکنش مناسب را از خود نشان نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ