سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف هواداران پرسپولیس که بابت ضعف احتمالی در برخی پست‌ها نگرانی دارند، یحیی گل‌محمدی این روزها در سکوت کامل کار را دنبال می‌کند.
مهدی ترابی و محمد عمری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هستند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
شاهرود- جنگل هیرکانی ابر شاهرود با وجود زباله ها و چرای سنگین دام و همچنین شخم زدن زمین ها، حال و روزی وخیم و نگران کننده پیدا کرده است.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
وزیر امور خارجه درخصوص وضعیت ایجاد شده در کشور سودان نوشت: وضعیت سودان بسیار نگران کننده است.
هم‌ بنیانگذار اندیشکده حکمرانی شریف گفت: در جهان امروز بجز آمریکا تقریباً تمام کشورها راجع به وضعیت اینترنت نگران هستند.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
وزیر منابع طبیعی عراق با اشاره به اینکه بیشتر آب عراق از ترکیه تامین می شود اعلام کرد: دجله و فرات مثل قبل نیستند و امروزه تبدیل به دو کانال آبی شده اند که تحت کنترل سدهای ترکیه هستند.
تغییر سیستم بازی پرسپولیس در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان هدفی جز جبران وضعیت نگران کننده گلزنی این تیم ندارد.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
نیمار هنوز نتوانسته از ناحیه مچ پا 100 درصد ریکاوری کند و به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی برابر بایرن، پی اس جی نگران شرایط او است.
هافبک بازیساز پرسپوليس با مصدومیت در دیدار مقابل نساجی مازندران نگرانی بزرگی را شکل داد.
هافبک طراح تراکتور بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان دیدار با پیکان در زمین بماند.
شرایط بینی بیرانوند به‌شکلی است که با کوچک‌ترین برخورد او با درد شدید مواجه می‌شود و درد می‌کشد
تیم فوتبال بایرلورکوزن در حالی موفق به کسب پیروزی در بودنسلیگا شد که مهاجم ایرانی اش را در اختیار نداشت.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: ۶۰۰ پروژه توسعه محله‌ای همچنان آغاز نشده است.
سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.
مصدومیت میلاد سرلک هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در جریان دیدار با سپاهان نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم و تیم ملی شکل داده است.
بعد از شیخ دیاباته اکنون دیگر ستاره پرسپولیس نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.
رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ