معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا ۲۱ شهریور ماه در مرحله داوری مستندات مربوط به «حاکمیت و رهبری» و «اثرگذاری» انجام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲ هزار کلاس درس جدید تا پایان سال جاری به مجموع ۵۷ هزار کلاس درس خراسان رضوی افزوده می‌شود.
یک رسانه‌ انگلیسی اعلام کرد که دولت لندن از گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی امتناع کرد.
اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۲ تُن و ۳۸۰ کیلوگرم برنج در بازرسی ماموران از یک واحد صنفی خبر داد.
از چندین ماه پیش کاربران به ویژگی Notes دسترسی پیدا کرده‌اند. این قابلیت که در بالای بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج‌ها قرار گرفته است، به شما امکان به‌اشتراک‌گذاری پیام‌های متنی کوتاه و ایموجی‌ها را می‌دهد. افرادی که شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند در اینباکس خود آن‌ها را ببینند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از افزایش روزانه ۵ میلیون فوت‌مکعبی ظرفیت جمع‌آوری گازهای همراه در این مجموعه خبر داد.
احداث ۴ خط جدید شبکه مترو تهران (خطوط ۸ تا ۱۱) تحولی شگرف در میزان و نحوه جابجایی مسافران این مود حمل و نقلی در سطح شهر تهران ایجاد می‌کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برنامه هفتم توسعه گفت: با سازمان برنامه و بودجه رایزنی کرده‌ایم تا چهار حکم زیست‌محیطی به این برنامه اضافه شود.
رییس کل دادگستری استان فارس در ادامه گفت: در سطح استان افزون بر ۹۸ درصد ابلاغیه‌ها به صورت پیامک و از طریق سامانه ثنا بر روی تلفن افراد ارسال می‌شود و دیگر به شکل سنتی ابلاغیه‌ها صادر نمی‌شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
سرپرست کمیته کشوری تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: باید مباحث « کارآفرینی و نوآوری» در سرفصل های آموزشی دانشجویان اضافه شود.
ناخالصی‌های مواد مخدر موجب شوک‌های عصبی، مشکلات شدید گوارشی و در برخی افراد موجب از بین رفتن بینایی خواهد شد و حتی بسیاری از این ناخالصی‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارضی شوند که حتی فرد مصرف‌کننده را تا سطح مرگ برسانند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس که وعده داده شده به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شود.
با کسب ۲ طلا و ۱ برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا به ۷ مدال رسید.
سال ١٤٠٠ معادن در حال بهره‌برداری کشور ۲ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۵۴۶ هزار ریال ارزش افزوده ایجاد کرده‌اند که نسبت به سال قبل ۷۵.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.
وزیر خارجه سوئد تاکید کرد برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران ایران باید ارتباطی با «ترور» وجود داشته باشد.
"سلمان اسماعیلی" ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت‌مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، افزود: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قطعاً مسائل اخیر، مسائل مهمی است؛ لکن باید آنها را درست و دقیق تحلیل و بررسی کرد و اسیر نگاه رسانه‌ای دشمن نشد. ما حتماً از رنجیدن بعضی از دانشجویان و اساتید محترم ناراحتیم و شکوفایی و آسایش جامعه علمی خواسته همیشگی ماست.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: تأثیرگذارترین راه برای آگاهی‌بخشی کودکان و نوجوانان درباره موضوعات میراث‌فرهنگی وارد کردن این حوزه به محتوای درسی با همکاری وزارت آموزش و پرورش است.
یک الگوی غذایی که با مصرف زیاد میوه، سبزیجات، غلات کامل، ماهی، روغن زیتون، لبنیات کم چرب و آنتی اکسیدان‌ها و مصرف کم غذا‌های حیوانی مشخص می‌شود، ظاهراً با کاهش خطر افسردگی مرتبط است.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
افزودن چند قاشق غذاخوری دانه‌های غنی از مواد مغذی به وعده‌های غذایی در طول روز می‌تواند به تقویت چربی سالم، فیبر، پروتئین و مواد مغذی در الگوی غذایی خود کمک کند.
اشمیت افزود که نیروهای امنیتی فدرال و ایالتی برای پی بردن به نقشه و مقدمات قبل از اجرای این حمله و امکان وارد کردن اتهامات بیشتر به مطر، همکاری می کنند.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ