یک رسانه‌ انگلیسی اعلام کرد که دولت لندن از گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی امتناع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که ارسال محموله جدید نظامی حامل پهپاد به اوکراین آغاز شده است.
تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با شکست میزبان جام جهانی، حریف اسپانیا در دیدار پایانی شد.
پلیس انگلیس ۳ تبعه بلغارستان را به‌ظن «جاسوسی» برای روسیه بازداشت کرد.
وزارت دفاع انگلیس امروز با انتشار خبرنامه‌ای ادعا کرد: روسیه دیگر «واگنر» را تامین مالی نمی‌کند.
سرویس پخش ویدیوی اشتراکی DAZN موفق شد که حق پخش لیگ عربستان را خریداری کند.
دولت انگلیس افراد و نهادهایی در ایران و ۶ کشور دیگر را با ادعای کمک به روسیه در جنگ اوکراین، تحریم کرد.
لورن جیمز، ستاره زنان انگلیس، در حرکتی شبیه به حرکت جنجالی دیوید بکام در جام جهانی 1998 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا انگلیس 10 نفره به بازی با نیجریه ادامه بدهد.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
با وقوع کودتا در کشور نیجر، دولت انگلیس اعلام کرد که کمک‌های طولانی‌مدت لندن به نیجر را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که انگلیس از سخنرانی یکی از نمایندگان این کشور در نشست شورای امنیت جلوگیری کرده است.
وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که روسیه ذخایر مواد غذایی دنیا را گروگان گرفته است!
دولت انگلیس به بهانه‌های حقوق بشری شماری از افراد و نهادهای ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
وزارت دفاع روسیه افزود که این هواپیمای شناسایی و دو جنگنده در حال نزدیک شدن به مرزهای این کشور بودند.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم های مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
سرهنگ انگلیسی به تایمز گفت که هری به همان اندازه که به خانواده‌اش خیانت کرده، به اعتماد ارتش هم خیانت کرده است. وی افزود: «به‌نظرم او کاملاً ساده لوح است. هیچ درک درستی از آنچه انجام می دهد و انجام داده ندارد.»
وزیر حقوق بشر یمن با تاکید بر اینکه آمریکا و انگلیس مانع از محاکمه جنایتکاران می شوند، افزود: پرونده های ما برای ارائه به دیوان کیفری بین المللی آماده است.
فرمانده سپاه عاشورا اتفاقات اخیر در کشور را برنامه ریزی شده خواند و با بیان اینکه تمامی بلایا ناشی از عدم اطاعت از ولایت امر است افزود: در همه فتنه‌های داخلی در سنوات گذشته که توسط فریب خوردگان پیاده شده، دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس پیداست.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ