در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. ۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.
بررسی فسیل یک مدفوع ماقبل تاریخی توانسته به دانشمندان کمک کند تا رابطۀ بین انگل‌ها و ارگانیسم‌های میزبان را در دوران تریاسه، یعنی حدود ۲۰۰ میلیون سال قبل، بهتر درک کنند.
یک مقام مسوول با بیان اینکه کارشناسان تاریخچه اشیای عتیقه کشف شده را مربوط به دوره قاجار و امپراتوری عثمانی می‌دانند، گفت: در این رابطه یک بانوی تبعه افغانستانی دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این انبار ۶۸ هزار و ۱۸۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز خارجی و قاچاق کشف شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۵۰ کارتن لوازم یدکی و تزئینی خودرو به صورت قاچاق به ارزش حدودی ۵ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد و گفت: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
مرد جوان وقتی به رابطه پنهانی زن مطلقه‌اش با دوست صمیمی خود پی برد تصمیم وحشتناکی گرفت.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
قم- فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲۱۱ کیلوگرم تریاک از باک سوخت یک دستگاه تریلی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۱ کیلو و ۱۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف ۴۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در جنوب تهران، خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق و ۳ مالخر دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با تلاش مأموران عملیات ویژه این پلیس، ۹۱ کیلو شیشه از یک دستگاه تریلر کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
رییس پلیس استان ارزش اشیای عتیقه را چهار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
در دنیای دیوانه‌وار مورچه‌ها، حتی قبل از این کشف تازه هم مورچه‌زرد‌های دیوانه به طور عجیبی با بقیه فرق داشتند. این گونه یکی از بدترین حشرات مهاجم است که در اکوسیستم‌های مختلف از جزیره هاوایی تا زنگبار در آفریقا حضور دارند. سوپرکلونی‌های این حشرات دیوانه، برای تحت کنترل درآوردن طعمه اسیدی از خودشان اسپری می‌کنند – مثال بارز آن هم حمله دست جمعی به خرچنگ‌های قرمز در جزیره کریسمس در اقیانوس هند است.
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۱۶ کیلو حشیش در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از کشف انبار احتکار ۸۶۸ میلیون ریالی ارزاق عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شد.
با اعتراف صریح متهمان به قتل مرد میانسال تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات را در رابطه با این پرونده در دستور کار خود قرار دادند و به همراه تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی بیابان‌های جواد آباد ورامین شدند. تیم بررسی صحنه جرم پس از تجسس در بیابان‌ها موفق به کشف جسد مرد میانسال در زیر خاک شدند و جسد را با دستور بازپرس پرونده برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل کردند.
تحقیقی که به تازگی در رابطه با استخوان‌های ۱۲۵ هزار سالۀ به جا مانده از فیل‌های راست‌عاج باستانی انجام شده، حقایقی تازه را دربارۀ زندگی نئاندرتال‌ها در آن دوران آشکار می‌کند.
فرماندار شیراز، با اشاره به برخورد با زنانی که در اماکن عمومی مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، گفت: طبق بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.
یک رابطه مستقیم بین الگو‌های بارندگی تاریخی آفریقا و شیمی دندان پستانداران مشاهده شده است. این اولین آزمایش یک ایده بسیار تاثیرگذار در علوم باستان‌شناسی و زمین است که در مورد نخستی سانان وحشی انجام می‌شود: دندان‌ها می‌توانند جزئیات دقیق تغییرات محیطی فصلی را ثبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ