رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس که وعده داده شده به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم های ملی تنیس ابراز امیدواری کرد که کمیته ملی المپیک برای فهرست نهایی خود جهت حضور در بازی های آسیایی، سهمیه های این رشته را افزایش دهد.
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان در آسیا، تاکید کرد: امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان در سایر عرصه‌ها باشیم.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
نگهداری از گل و گیاه و پرورش آن‌ها در دوران سالمندی و بازنشستگی موجب افزایش توانمندی، ارضای نیاز به قدرت و احساس کنترل بیشتر در زندگی سالمندان می‌شود و حس امیدواری را در آنان افزایش خواهد داد.
مدیران یوونتوس امیدوار هستند که رقابت جدی به راه افتاده برای جذب دوشان ولاهوویچ، ستاره این تیم، باعث افزایش قیمت او شود.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌گوید ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. او در اسفندماه سال گذشته گفته بود ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها و بافت های تاریخی گفت: در سال پیش رو امیدواریم بتوانیم سهم پروژه‌های مشارکتی میراث فرهنگی را افزایش دهیم.
وزرای خارجه ایران و ونزوئلا در یک گفتگوی تلفنی ابراز امیدواری کردند با تلاش هماهنگ دو کشور نسبت به گسترش و تقویت همکاری‌ها و افزایش تماس‌ها گام‌های جدی و سازنده‌ای بردارند.
دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، به جماران گفت: مردم با «خدمت بیشتر» امیدواری پیدا می کنند. رفاه، آسایش، پیشرفت و اقتدار موجب امیدآفرینی است؛ «اقتدار» خیلی مهم است؛ اقتدار و جایگاه بالای کشور، امید به وجود می آورد.
مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
استاندار تهران ابراز امیدواری کرد سرانه ورزشی این استان افزایش داشته باشد و در شان «تهران» باشد.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه با امیدواری به بهبود تقاضای چین و ابهامات درباره نحوه اجرای مکانیزم سقف قیمت غربی برای نفت روسیه، اندکی افزایش یافت.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد کمتر از حد انتظار تورم آمریکا و امیدواری به آهسته شدن روند افزایش نرخ بهره در این کشور، اندکی افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
مدیر گروه ذرت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه از ۱۲ میلیون تن ذرت دانه‌ای مورد نیاز کشور، تنها یک میلیون تن آن تولید داخل است، ابراز امیدواری کرد که با اجرای الگوی کشت تولید افزایش یابد.
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با تصویب مجلس و با توجه به دوفوریتی بودن لایحه، در شورای نگهبان هم تأیید شود و در یکی دو هفته آینده اجرایی شود.
آزمون امروز در تمرین گروهی تیم ملی شرکت کرد تا امیدواری کادرفنی برای استفاده از او مقابل سنگال افزایش یابد.
صدراعظم آلمان ابراز امیدواری کرد که افزایش تولید گاز مایع در جهان، بتواند کاهش عرضه ناشی از جنگ اوکراین را جبران کند.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز گفت که حفاظت از این سفارتخانه پس از انفجار امروز افزایش یافته و ابراز امیدواری کرد که طراحان این حمله در آینده نزدیک پاسخگو باشند.
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ