معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از کشف بیش از ۸ تن مواد محترقه در کهریزک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: کشفیات در گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، گفت: با پیگیری مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۵ تن انواع خشکبار قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ تن روغن و برنج احتکار شده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تُن و ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۱۷ تن و ۷۴۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ویژه در حاشیه شرق و جنوب شرقی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۱.۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی ۵ استان‌ و نیروهای فرماندهی مرزبانی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر، به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در ۷ ماهه سال جاری تشریح کرد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب این استان خبر داد.
آستارا- فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۴.۵ تن انواع مواد مخدر طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در چهار ماه گذشته ۴ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها کشف شده است.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکار شده و دستگیری یک هزار و ۴۲۴ متهم طی ۲۰ روز گذشته در کشور خبر داد.
سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای هجدهمین طرح ظفر با ۴۰۸ حکم قضایی، ۳۴۲۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ تن موادمخدر کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱.۵ تن پودر مکمل بدنسازی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ