معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
فرماندار سرپل ذهاب کرمانشاه گفت: یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش که در جریان اغتشاشات در خارج از کشور اقدام به دعوت به تجمعات و فراخوان های هنجارشکنانه نموده بود، حین ورود به کشور دستگیر شد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: اواخر هفته گذشته عده‌ای فریب خورده با تحریک شبکه‌های معاند، در مراسم چهلم یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر در بهشت زهرای تهران سعی در ایجاد بلوا و آشوب و ناامنی و همراه کردن افراد حاضر در مراسم را داشتند
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی اغتشاشات پاساژ علاءالدین تهران خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
دستگیری و اعترافات یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در استان همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
فیروزکوه- یک منبع آگاه از احضار و دستگیری عوامل محرک اغتشاش و تشویق به آشوب در فیروزکوه خبر داد.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.
شهریار- فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل اصلی اغتشاشات اخیر در وحیدیه شهریار خبر داد.
اغتشاش‌گرانی که در هفته‌های اخیر عامل ساماندهی و ایجاد آشوب و اغتشاش در اراک بودند، توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.
ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکن را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کردند.
فردی که در جریان اغتشاشات در کرج در حال توزیع دلار و یورو تقلبی برای جذب طرفدار بود توسط عوامل یگان ویژه دستگیر شد.
فردی که در جریان اغتشاشات در کرج در حال توزیع دلار و یورو تقلبی برای جذب طرفدار بود توسط عوامل یگان ویژه دستگیر شد.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دستگاه‌های امنیتی باید حقایقی که از عوامل دستگیر شده به دست می‌آید را برای مردم افشا کنند تا جامعه بداند که این افراد چگونه سبب حوادث تلخ در اغتشاشات اخیر شده اند.
ساوه- روابط عمومی سپاه شهرستان ساوه با صدور بیانیه‌ای از دستگیری فردی که در جریان اغتشاشات اخیر یک دستگاه اتوبوس را در خیابان شریعتی ساوه به آتش کشیده بود، خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات شب گذشته در لرستان خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری شش نفر از عوامل حمله به پلیس استان در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: برخی از دستگیرشدگان سابقه دار هستند.
«در پی اغتشاشات چند روز گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و نیز تهییج مخاطبان برای اقدامات ساختارشکن شده بود، دستگیر شد.»
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از عوامل اغتشاشات اخیر رشت شناسایی شده اند از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ