بنابر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹ نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز، با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد مستمند و معتادان بی‌خانمان و از راه جعل گسترده و حرفه‌ای اسناد شخصی و دولتی، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۱۳۹ کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار و ۵۵ چاشنی انفجاری از مخفیگاه‌های اعضای باند تروریستی ـ صهیونیستی خبر داد.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در بیارجمند شاهرود خبر داد و گفت: ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر این این باند کشف و ضبط شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: از این باندها یک تُن و ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت:از این باندها یک تُن و ۲۴۵کیلوگرم تریاک کشف شد.
رئیس پلیس فتا از کشف پرونده و انهدام باند بزرگ کلاهبرداران ارزهای دیجیتالی خبر داد.
شهریار- رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از انهدام یک باند اسکیمر در غرب این استان خبر داد و گفت: از اعضای این باند یک هزار و ۲۰۰ کارت بانکی کپی شده کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند دزدان زورگیر خبر داد.
شهریار- رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز در استان گفت: در این ارتباط ۷۶ نفر دستگیر و یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان منهدم شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقت، کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزداران در هنگ مرزی جکیگور توانستند با رصد اطلاعاتی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و ۸۵ قبضه سلاح جنگی را کشف کنند.
شادگان- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان شادگان و کشف ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد فشنگ جنگی خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به کشف شده است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در این استان گفت: ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در گیلان منهدم شد.
فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین در شهر شوش خبر داد.
طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ