زنجان-وزیر کشور گفت: خیال مردم راحت، بنزین گران نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه رزمندگان به فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری پای این انقلاب و اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. به خاطر اینکه بعد از ۱۴ قرن، باید بگوییم یک حکومت اسلامی هنوز به آن صورتی که می‌خواهیم نشده است. چون اگر حکومت اسلامی به معنای واقعی باشد، دیگر رشوه و نامردی و امثال این‌ها نیست.
آیت الله جوادی آملی بیان داشت: بر خلاف آنچه ما خیال می‌کنیم مردم عرفی اند، مردم متفکر و فقهی هستند! لذا اگر مردم ببینند در یک فضای زنده نفس می‌کشند که در آنجا نه اختلاسی هست، نه نجومی، نه گرانی و نه تبعیض، به قانون احترام می‌گذارند، به فکر دیگران احترام می‌گذارند، هر چند شاید خود آن عقیده را قبول نداشته باشند!
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: نفرات تیم ملی برای مسابقات جهانی بلگراد از وزن ۵۵ تا ۱۳۰ کیلو در مسابقات قرقیزستان انتخاب خواهند شد تا با خیال راحت آماده مسابقات جهانی شویم.
روزنامه کیهان نوشت: با همه هجمه‌ها و دشمنی‌های سنگین دشمنان حقیر علیه روحانیت، ارتباط و علاقه بین مردم و روحانیت نه تنها کم نشده بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته برقرار است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، دشمنان راه به جایی نخواهند برد که این‌ها مصداق این بیت شعر هستند که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما می‌داری».
محمدرضا ثقفی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن، گرانی نان و فقر مردم را مورد نقد قرار داده است.
محمدرضا ثقفی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن، گرانی نان و فقر مردم را مورد نقد قرار داده است.
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: بر خلاف آنچه ما خیال می‌کنیم مردم عرفی اند، مردم متفکر و فقهی هستند! لذا اگر مردم ببینند در یک فضای زنده نفس می‌کشند که در آنجا نه اختلاسی هست، نه نجومی، نه گرانی و نه تبعیض، به قانون احترام می‌گذارند، به فکر دیگران احترام می‌گذارند، هر چند شاید خود آن عقیده را قبول نداشته باشند!
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: حضور همه اقشار و سنین در راهپیمایی تمام معادلات دشمنانی که به خیال خام خود در این چند ماه توان خود را برای ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار بسته بودند برهم ریخت.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
پس از اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
بعداز اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد در 5 دقیقه وقت اضافی این مسابقه هیجان‌انگیز شاهد سه گل شده بودیم.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در سایه شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بانه زمین تملک کرده‌اند اما وجود خارجی ندارند و قدرت و اراده‌ای برای شناسایی این افراد وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ