روزنامه کیهان نوشت: با همه هجمه‌ها و دشمنی‌های سنگین دشمنان حقیر علیه روحانیت، ارتباط و علاقه بین مردم و روحانیت نه تنها کم نشده بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته برقرار است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، دشمنان راه به جایی نخواهند برد که این‌ها مصداق این بیت شعر هستند که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما می‌داری».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
اگر به عناوین این روزنامه‌ها در ماه‌های اخیر نگاهی کوتاه بیندازیم، نمونه‌های فراوانی از مصاحبه اختصاصی آن‌ها با کسانی که به نحوی مخالف نظام هستند، به چشم می‌خورد. این روزنامه‌ها حتی در برابر اجرای حکم قانونی اخلالگران امنیت نیز واکنش منفی نشان می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیتر نه به اعدام و اعدام نکنید در روزنامه سازندگی مورخ ۱۹ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ اشاره کرد. عناوینی که همسو با رسانه‌های معاند برای مجازات قانونی محسن شکاری استعمال شد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «آقای روحانی، حافظه تاریخی ملت پاک نشده!» به اظهارات اخیر روحانی وکنش نشان داد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «آقای روحانی، حافظه تاریخی ملت پاک نشده!» به اظهارات اخیر روحانی وکنش نشان داد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
روزنامه کیهان به اظهارات عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی که از رئیسی رئیس جمهوری، خواسته تا استعفا دهد، واکنش نشان داد.
روزنامه کیهان نسبت به صدور ویزای آمریکا برای علی کریمی اعتراض کرده و آن را «مزد وطن‌فروشی» او خوانده است.
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
سایمون شرکلیف سفیر انگلیس در تهران به تیتر روزنامه کیهان درباره نتیجه مسابقه تیم ملی فوتبال با تیم انگلیس واکنش نشان داد.
سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس در تهران به تیتر روزنامه «کیهان» در خصوص بازی ایران و انگلیس واکنش نشان داد.
سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس در تهران به تیتر روزنامه «کیهان» در خصوص بازی ایران و انگلیس واکنش نشان داد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.
توصیه به دولت آن است که از رسانه‌های همسو بخواهد فعالیت حرفه‌ای کنند. از توجیه ضعف‌های دولت و حمله به منتقدان آن خودداری کنند. اکنون روزنامه کیهان با هدف کمک به دولت انقلابی هر روز برای رسانه‌های مستقل و نویسندگان منتقد، خط‌ونشان می‌کشد و تهدید می‌کند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.
حسین شریعتمداری بدون اشاره به پایین‌ترین درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مرزهای استدلال را جابجا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ