در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
وزیر نفت: بحث افزایش قیمت بنزین وجود ندارد
وزیر نفت گفت: بیش از دومیلیون کالا در حوزه صنعت نفت و گاز به پالایشگاه‌های ونزوئلا صادرات داشتیم. این کشور بیشترین ذخایر نفتی دنیا را دارد و بیش از یک‌میلیون بشکه ظرفیت پالایشگاهی دارد، اما به‌دلیل تحریم‌ها بخش اعظمی از ظرفیت‌شان زمین مانده بود.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌های انرژی با سه کشور منطقه آمریکای لاتین به همراه رئیس جمهور تهران را به مقصد کاراکاس، پایتخت کشور ونزوئلا ترک کرد.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: در هر جایی که صحبت کرده ام اعم از حیاط دولت، سخنرانی و یا جایی مصاحبه داشتیم اعلام کرده ایم که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
اوجی گفت: اکنون شرکت‌های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند؛ بنابراین زمینه همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های روسی داریم.
وزیر نفت و منابع معدنی سوریه فردا طی سفری رسمی و سه روزه به الجزائر می‌رود.
وزیر نفت تصریح کرد: دشمن و عوامل آن‌ها توانستند با جنگ ترکیبی شرایط ویژه‌ای را به راه انداخته و با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین زمینه گسترش نارضایتی عمومی را فراهم کنند، اما این ترفند دشمن خنثی شد. همانطوری که در بند «م» تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف به اصلاح الگوی مصرف گاز شد دولت نیز در این مسیر گام برداشت. در بند «ک» تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ نیز دولت مکلف شد تغرفه بخش خانگی را اصلاح کند.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌ انرژی با ونزوئلا، وارد کاراکاس پایتخت این کشور شد.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌های انرژی با ونزوئلا، وارد کاراکاس پایتخت این کشور شد.
رویترز به نقل از یک منبع آگاه در PDVSA نوشت که اوجی با «پدرو تله‌چه‌ئا» وزیر نفت ونزوئلا و شرکت نفت دولتی این کشور دیدار کرده است.
وزیر نفت از نخستین نمایشگاه رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) بازدید کرد.
وزیر نفت با بیان اینکه شدت مصرف انرژی در ایران ۲.۵ برابر میانگین جهانی است، تصریح کرد: هم‌اکنون روزانه ۹۹۰ میلیون مترمکعب گاز ترش در کشور برداشت می‌شود، گفت: روزانه از این مقدار گاز ۸۴۸ میلیون مترمکعب در ۲۱ پالایشگاه گازی کشور شیرین‌سازی و در بخش‌های مختلف کشور مصرف می‌شود.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
وزیر نفت برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکارهای جلوگیری از افت فشار گاز و اطمینان از تداوم پایداری کامل شبکه گاز شرق کشور به مشهد مقدس سفر کرد.
اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره مازوت سوزی نیروگاه‌ها و افت فشار و قطعی گاز ادارات و برای اصلاح این رویه باید پاسخگو باشد.‌
وزیر نفت امروز به علت افت فشار به بیمارستان منتقل شده است.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.
جواد اوجی وزیر نفت در هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم‌نامه‌ای نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار با شرکت «گاز پروم» امضا کرده‌ایم که یکی از شرکت‌های بزرگ دنیاست.
«جواد اوجی» و هیات همراه برای حضور در نشست وزارتی شراکت سبز آسیا و دیدارهای چند جانبه تهران را به مقصد توکیو ترک کردند.
اوجی گفت: وزارت نفت یک میلیارد دلار از درآمد‌های خود را به توسعه اختصاص داده است، اما برای جبران کسری گاز نیازمند سرمایه‌گذاری است، البته که منتظر برجام و سرمایه‌گذار خارجی نمی‌ماند که اگر می‌ماند بی‌شک پارسال با قطعی گاز و برق روبه‌رو می‌شدیم.
اهواز - وزیر نفت صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ