کارگروه رتبه بندی معلمان از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید رحیمی مدیر آکادمی و افسر حرفه ای سازی باشگاه هوادار از بارگذاری نهایی و موفقیت آمیز تمامی اسناد و مدارک مجموعه در سامانه کلاس خبر داد
مدارک استقلال در آخرین روز بارگذاری شد
باشگاه استقلال در مورد زمان بارگذاری مدارک مورد نیاز برای مجوز حرفه ای توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال درخصوص روند بارگذاری مدارک جهت دریافت مجوز حرفه ای اطلاعیه ای را صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس آخرین مدارک مربوطه را در سامانه ای اف سی بارگذاری کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگذاری مدارک جدید معلمان در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگزاری مدارک جدید در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
مسئولان استقلال هنوز از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستند و اقدامات خود را جلو می‌برند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر معلم مدرکی را در سیستم بارگذاری نکرده باشد؛ یا مدرک خود را در جای درستی قرار نداده یا علی‌رغم بارگذاری، مدرکش دیده نشده است حقش را به وی بر می‌گردانیم.
مدیران کل استان ها، روسای ادارات و مدیران مدارس با حضور در نشست مجازی که امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار می شود، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراض معلمان مطلع شوند.
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از نومعلمان و جاماندگان رتبه‌بندی معلمان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستنداتشان اقدام کنند.
صادق ستاری‌فرد اظهار داشت: با اقدامات خوبی که وزارت آموزش و پرورش برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پیش بینی کرده بود؛ تا امروز حدود ۸۵۰ هزار معلم مدارک و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کردند.
نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع است، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۳ خود، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ