وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون معلمان در ۵ رتبه قرار می‌گیرند و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند و اگر کارت صلاحیت نداشته باشند بعد از سه سال اجازه ورود به مدارس را نخواهند داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.
وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش گفت: این درد معلمان است که در رتبه بندی بر اساس ماموریتشان رتبه بندی نشدند.
در سند تحول بنیادین معلم به فردی اطلاق می‌شود که رسالت خطیر تربیت دانش آموز را در نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارد. در این گزارش به این موضوع پرداختیم که خود معلمان تا چه حد با سند آشنا هستند
سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برتر استان در سطوح کشوری، استانی و منطقه‌ای خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه معلمان در راستای رسالت انبیاء گام برمی‌دارند، گفت: باید کسانی مانند شهید مطهری که اسوه اخلاق اسلامی هستند، الگو قرار گیرند.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معلمان را سرمایه جامعه دانست و گفت: نظام اسلامی مهمترین مأموریت را که همان تربیت نسل‌های آینده است، به معلمان داده است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از معلمان خرید خدماتی که در آزمون امسال شرکت کردند در سال تحصیلی جدید تبدیل وضعیت خواهند شد.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: معلمان باید توجه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.
اصفهان- مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جمعی از معلمان سرآمد اصفهان به نمایندگی از جمعیت ۵۰ هزار نفری فرهنگیان استان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، معلمان را چراغ راه دانایی و خردورزی دانست.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و طرح مهرآفرین شد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: معلمان در تمام ادوار پیش قدم در جهاد و ایثار بوده و هستند.
جمعی از معلمان قرارداد کار معین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا امروز گفتند: از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم!
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، بر لزوم گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان در صف اول فعالیت‌های خیرخواهانه کشور هستند، گفت: امروز بخشی از خیران کشور جزو معلمان هستند.
اصفهان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معلمان استان از ظرفیت آموزش مجازی به ویژه برنامه شاد برای آموزش‌های ترکیبی استفاده کنند.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از شروع به فعالیت سامانه رتبه بندی معلمان در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد خبر داد.
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان از ۲۶ مردادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: معلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان از ۲۶ مردادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: معلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی گفت: زمانبندی رتبه بندی اینگونه است که فرایند از ۲۶ ام مرداد شروع می‌شود. این فرایند برای هر فردی قاعدتا حداقل یک ماه است و نباید از زمان شروع کار، برای هر فرد بیش از ۱.۵ ماه به طول بینجامد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ