سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر معلم مدرکی را در سیستم بارگذاری نکرده باشد؛ یا مدرک خود را در جای درستی قرار نداده یا علی‌رغم بارگذاری، مدرکش دیده نشده است حقش را به وی بر می‌گردانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقایق اول نیمه دوم توسط په‌په سار، هافبک سنگالی‌اش به گل رسید.
پاکو خمس به تصور انگیزه بالا تمامی بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند در ترکیب تیمش قرار داد.
یکی از روش‌های اصلی افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار بورس افزایش سرمایه از طریق آورده‌ی نقدی سهامداران و انتشار حق تقدم است. در این گزارش به حق تقدم‌هایی که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌ها تصویب شده است و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند پرداخته شده است.
بازیکن گیلانی تیم فوتبال ذوب آهن به شدت نسبت به امکانات زیرساختی ورزشگاه سیروس قایقران و چمنش معترض است.
قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران حق نساجی را کسب سه امتیاز در بازی مقابل پیکان تهران دانست و گفت: بدشانس بودیم.
مالک تراکتور می‌گوید در صورت پرداخت حق پخش، باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مثل تیم‌های عربستانی بازیکن جذب کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد.
ملی‌پوش سابق والیبال ایران معتقد است با توجه به مصدومیت میثم صالحی، حق معنوی نژاد بود که در ترکیب تیم باشد.
فرزین با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته به رغم تشدید تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، خواستار حمایت این صندوق از برنامه‌های تقویت بانکداری بین‌الملل به منظور ارتقای و گسترش روابط اقتصادی و تبادلات تجاری با کشور‌های مختلف شد.
حق میزبانی از تیم‌های بدون بلیت‌فروشی الکترونیکی سلب شد
وزیر ورزش و جوانان به موضوع پذیرفته نشدن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران از سوی فدراسیون جهانی این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه متعهد شد مطالبات نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق التدریس‌های سال تحصیلی جاری را تا پایان خرداد پرداخت کند.
مجتبی فریدونی در مورد درآمدهای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از حق پخش یادداشتی را منتشر کرده است.
اهواز - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: حذف فوق العاده ویژه معلمان هیچ توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! آن‌ها به نمایندگی از سوی توده‌های چند ده میلیونی مردم بر کرسی‌های مسئولیت تکیه زده اند و باید حافظ ارزش‌های دینی و مجری قانون باشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق التحریر معلمان و حقوق معلمان خرید خدمت امروز واریز می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش اعتراض در خصوص رتبه بندی معلمان را حق معلمان دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.
ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: مطالبات معلمان از دولت به حق بوده و مجلس تلاش خود را برای تحقق این خواسته ها انجام خواهد داد.
کیهان نوشت: حق مردم هر کشوری به ویژه ملت مسلمان ماست که از فضای مجازی و ارتباطی قانونمند، سالم، شفاف، پاسخگو و امن برخوردار باشند و جای سوال است که یک فرد در کسوت روحانی چگونه می‌تواند ضرورت و بداهت این موضوع را به تمسخر بگیرد و خواستار برقراری شبکه ارتباطی غیر پاسخگو و ناامن و لجام‌گسیخته خارجی باشد؟!
نوری، وزیر آموزش و پرورش: آقای رئیس جمهور گفتند منّتی برسر معلمان نیست، ما از معلمان بخاطر ۱۱ سال تاخیر در اجرای طرح رتبه بندی معذرت‌خواهی می‌کنیم.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۶۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۴۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
آصفری، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می گوید : به طور مثال، اعتراض بازنشسته‌ها و معلمان حق است، ولی باید افراد غیرمرتبط را از این صنف‌ها جدا کرد. از این‌رو در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در حال بررسی طرحی هستیم که اجازه راهپیمایی با مجوز را به معترضان بدهیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ