بخشدار کهریزک گفت: سایت آرادکوه به تازگی راه اندازی نشده که منشا تولید گاز و ابر متان باشد، اما اینکه اکنون سایت ناسا با چنین اعتبار علمی، ادعایی را به اتکای تصویری مطرح کند، جای تعجب است. سایت آرادکوه از سال ۵۴ راه اندازی و اکنون با وجود انبوه پسماند‌های دپو شده در آن، نسبت به ۱۰ سال قبل وضعیت بهتری دارد، این در حالی است که ناسا طی سال‌های گذشته در خصوص وجود ابر متان در این منطقه ادعایی نکرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
یک نماینده خطاب به رئیس جمهور گفت: براساس بسیاری از شاخص‌ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می‌شود فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.
بخشنامه وزارت کشور در مورد عدم همراهی بخشداری ها و فرمانداری ها با نمایندگان در سال منتج به انتخابات باعث واکنش شدید نمایندگان مجلس شد. گزارش حاضر نظر نمایندگان را در این باره جویا شده است.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
بخشدار و نیز شهردار ناپل اعلام کرده اند که اگر امروز یا فردا قهرمانی ناپولی مسجل شود، در مناطقی خاص از شهر از جمله اطراف فرودگاه، تردد ممنوع خواهد شد.
بخشدار مرکزی قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این زن مسن پس از غفلت خانواده وی برای نجات دام‌های خود که در بستر رودخانه گیر افتاده بودند رفته، ولی متأسفانه به دلیل گیر افتادن وسط سیل آب وی را با خود می‌برد.
بخشدار مرزن آباد شهرستان چالوس گفت: با تلاش مجموعه عوامل راهداری و بسیج تجهیزات مربوط در ۲۴ ساعت گذشته ۲ پل موقت که در طغیان رودخانه آسیب دیده بود، ترمیم و راه ارتباطی ۱۵ روستای منطقه برقرار شده است.
بخشدار حویق تصریح کرد: پیکر‌های کشف شده این ماهیگیران در زادگاهشان روستای نصرت آباد بخش حریق تالش به خاک سپرده شد.
کاشمر ـ بخشدار بخش فرح دشت کاشمر گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات عمرانی و جاری دهیاری‌ها حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.
تربت حیدریه - بخشدار رخ از بهره برداری پروژه‌های جلگه رخ تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.
تربت حیدریه ـ بخشدار کدکن از افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه خبرداد.
دادگاه رسیدگی به پرونده یکی از متهمین پرونده به آتش کشیدن بخشداری قرچک با حضور قاضی عموزاد برگزار شد.
کام‌فر، نماینده دادستان در ابتدای کیفرخواست تنظیم شده، گفت: متهم به همراه ۳ نفر از دوستان خود به همراه یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ قرمز رنگ با کوکتل مولوتوف در ابتدا اقدام به آتش زدن محیط بخشداری شهرستان قرچک کرد.
دادگاه رسیدگی به پرونده یکی دیگر از اغتشاشگران با حضور قاضی عموزاد رئیس دادگاه، مستشار دادگاه، نماینده دادستان، متهم و وکیل متهم برگزار شد.
عمو حاجی که به گفته بخشدار دهرم فراشبند فارس، اسمش «حاجی» بود، در دهه‌های گذشته از خوردن هر نوع خوراکی تازه پرهیز می‌کرد و معتقد بود اگر تمیز شود، مریض می‌شود. او بر این باور بود که حمام رفتن و تمیزی، بدنش را از سلامتی دور می‌کند.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان عسلویه تصریح کرد: موضوع با سرعت به اداره بنادر و دریانوردی شهرستان به‌عنوان متولی پاکسازی آلودگی‌های نفتی و بخشدار چاه مبارک جهت همکاری اطلاع رسانی شد و تیم تخصصی به محل اعزام شده‌اند.
ری- بخشدار کهریزک گفت: ۵ نفر از کارگران اتباع در ری به دلیل خفگی ناشی از گاز تولید شده فضولات و مواد شیمیایی جان خود را از دست دادند.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
سوسن- بخشدار سوسن شهرستان ایذه از مرگ یک نفر در روستای بانای این بخش خبر داد.
بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: برخورد صاعقه موجب جان باختن یک زن جوان و مصدومیت یک نفر دیگر شد.
مشهد ـ بخشدار سرولایت نیشابور گفت: سگ نگهبان در نیشابور صاحبش راکشت و همسر او را مجروح کرد.
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ