چهار بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را به طور اختصاصی دنبال می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حسین رضازاده در فرودگاه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
با بحرانی شدن وضعیت هوای دریاچه ارومیه و وزش باد در این منطقه شاهد حاکم شدن طوفان نمک بر فراز دریاچه ارومیه و شهر‌های اطراف هستیم.
از یک ابراز مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی خواستیم که وضعیت شهر تهران در هزار سال بعد یعنی سال 3023 میلادی را پیش بینی کند. در نهایت چهار طرح ارائه شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
تصاویری که مشاهده می کنید وضعیت گربه های خیابانی پیش از آن که سرپرستی آن ها پذیرفته شود را مشاهده می کنید.
بازسازی بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد.
تصاویری از آخرین وضعیت بازسازی سکوهای استادیوم آزادی تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری تکان دهنده از وضعیت شهر و مردم بوئین زهرا بعد از زلزله مهیب ۷.۲ ریشتری در سال ۱۳۴۱ را مشاهده می‌کنید.
برخلاف آنچه رسانه‌ها و داده‌های شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند، تصاویر دوربین‌های مداربسته شهر مسکو نشان می‌دهد که تردد عادی مردم جریان دارد و شهر در وضعیت عادی است.
تصاویری از وضعیت اضطراری زندان‌های انگلیس را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از خیابان‌های ال پاسو در ایالت تگزاس و وضعیت مهاجرانی که با امیدهای واهی به آمریکا پناه برده‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
بارش برف در استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از وضعیت شهر زلزله‌زده در جنوب‌شرقی ترکیه، منتشر کردند.
تصاویری از بازی دیشب النصر و الوحده حاشیه‌ساز شد.
منابع محلی با انتشار تصاویری از احساس زلزله شدید بامداد امروز دوشنبه در حرم حضرت زینب (س) خبر دادند.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
انتشار تصاویری از وضعیت مساعد یکی از ویرانی‌طلبان که اخیرا به صورت مشروط آزاد شده است، تبدیل به رسوایی بزرگ در خصوص ادعاها مبنی بر شکنجه و اعتصاب غذای وی گردید.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروزدوشنبه ۱۸ مهر برخلاف شایعات مجازی خیابان‌های اطراف و منتهی به دانشگاه امیرکبیر شرایطی کاملا عادی و آرامی را سپری میکند.
واژه امروزی یخچال در ایران برگرفته از بنا‌هایی درگذشته است. معماری این بنا‌ها به گونه‌ای بود که آب را در فصل سرما به چالی که روی آن گنبد و در کنار آن دیواری سایه انداز ساخته شده بود هدایت می‌کردند تا آب یخ بزند و در فصل گرما مورد استفاده قرار بگیرد. این یخچال‌ها بیشتردر شهر‌های کویری ایران با معماری مخروطی شکل به چشم میخورد. شهر کویری سمنان نیز دارای یخچال‌های متعددی بود که پنج عدد از آن‌ها در سال ۱۳۸۱ به عنوان آثار به جا مانده از دوره قاجار ثبت شد و در حال حاضر چهار یخدان در فضای شهر باقی است و دیگری به کلی تخریب شد. از این چهار یخدان تاریخی دو یخچال وضعیت معماری خود را حفظ کرده و دو یخچال دیگر وضعیت مناسبی ندارد.
رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار داد که در ادامه وضعیت باند فرودگاه حلب را بعد از این حمله موشکی مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ