پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طریقه ضدعفونی کردن و نگهداری طولانی مدت از سبزیجات به صورت تصویری آموزش داده شده است.
تصاویر هوایی پیروزی باورنکردنی یک دوچرخه سوار را در آخرین لحظات نشان می‌دهد. این ورزشکار که در رتبه هشتم قرار داشت در آخرین لحظات یکی یکی از رقیبان خود پیشی گرفت و در نهایت اول شد. جالب اینجاست که نفر پشت سر این دوچرخه سوار که او نیز در رتبه نهم قرار داشت همانند او تمام تلاش خود را بکار گرفت و در رده دوم قرار گرفت.
ویدیویی نوستالژیک از شرکت جواد خیابانی در مسابقه سی سوال با اجرای زنده یاد حسین باغی را ببینید.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ پنجشنبه ۱۵ تیر برگزار شد. در این ویدئو حاشیه‌های جالب برگزاری کنکور امروز را مشاهده می‌کنید.
طوطی‌های خانگی ممکن است بر اثر انزوا افسرده شوند؛ اما آزمایشی جالب نشان می‌دهد که تماس ویدئویی می‌تواند راهکاری مفید برای خوشحال‌کردن آن‌ها باشد.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
ویدیویی جالب از توله خرس‌های قهوه‌ای در آغوش مادر در پارک ملی گلستان مشغول شیر خوردن هستند.
هنرمندی روی زمین کشاورزی نقاشی کشید و با استفاده از تصاویر هوایی آن را ثبت کرد.
تصاویری جالب از یک راننده پراید که خودروی خود را تبدیل به گنجه کبوتر کرده است را ببینید.
جواهرسازی کارتیه فرانسه ساعتی با قیمت ۱۳۵ هزار دلار را روانه بازار کرده است که روی آن، شکل صورت یک پلنگ با ۹۰۰ دانه طلا طراحی شده است.
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
لوله ماهی یکی از ماهی های عجیب خلیج فارس می باشد. لوله ماهی ها از خانواده اسب دریایی ها محسوب می شوند. این ماهی ها اکثر اوقات در یک جا ثابت هستند. تصویری از این ماهی جالب در ادامه گزارش قابل مشاهده است.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
استفاده از «نوار چسب سرعت» همیشه جلب توجه می‌کند. البته این یک نوار چسب عادی و معمولی نیست!
تصویری جالب از یک دندان در حال عصب‌کشی شده را ببینید.
تصویری دیدنی از سیستم پاک کردن برف از روی خودروها برای جلوگیری از یخ‌زدگی در کانادا را ببینید. منبع: خبرفوری
یک خرس وحشی در یک هوای برفی مشغول سرسره‌بازی شد.
کارشناسان می‌گویند که بال‌های یک بوئینگ ۷۴۷، می‌تواند انعطافی ۶ متری در مقابل باد داشته باشد.
تصاویری جالب از مورچه‌ای را در ویدئو می‌بینید که در حال خوردن یک قطره آب است.
تصاویری جالب از رفتار مردم هنگام حمله سگ‌های ولگرد را ببینید. این رفتار باعث می‌شود سگ‌های ولگرد به شما نزدیک نشوند
هواپیما‌های رادیو کنترلی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارند و به پرواز درآمدن‌شان نیز همواره جذابیت‌های ویزه خود را داشته است. در تصاویر زیر ایرباس ۳۸۰ کنترل از راه دور را می‌بینید که مانور جالبی دارد.
تصاویری ترسناک از سقوط صخره سنگ و له شدن خودروی ساینا را در جاده کوهستانی ببینید. خوشبختانه شانس با این خانواده یار بود و کسی جان خود را در این سانحه از دست نداد. جالب اینکه اینبار کیسه‌های هوا باز شد.
تصاویر ضبط شده از لحظه غافلگیری جالب سارقان خودرو توسط مالک را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ