تصاویری از وضعیت اضطراری زندان‌های انگلیس را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
مرکز رسانه قوه قضائیه در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، توضیحاتی منتشر کرد.
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
وی در رابطه با آزادی دو زندانی فرانسوی گفت: با توجه به وضعیت سلامت آن‌ها که بسیار بد بود، ما در سطوح مختلف درخواست (آزادی آن‌ها) را با مقامات ایرانی مطرح کردیم.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
نخست وزیر عراق درباره تاثیر وضعیت سوریه بر عراق گفت: وضعیت امنیتی در سوریه از جمله وجود اردوگاه الهول و زندان‌هایی که تعداد زیادی از تروریست‌ها را در خود جای داده است، چالشی برای عراق است،
چند نمونه از دروغ‌پردازی‌های ضدانقلاب درباره وضعیت زندانی‌ها را مشاهده می‌کنید.
القاصی مهر از اعزام ۲ هیئت حقوق شهروندی به زندان‌های استان تهران خبر داد و گفت: در جریان این بازدیدها، علاوه بر ملاقات رو در رو با زندانیان مرتبط با قضایای اخیر، وضعیت کلی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس قویا ادعای تعرض به زندانیان را رد کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام شایعاتی را درباره وضعیت زندانیان زن مطرح کردند که ساده‌لوحانه و غیرقابل باور است.
غریب آبادی در بازدید از زندان‌های تهران، وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
دوگین با صحبت در مورد وضعیت اوکراین نوشت که هر روس واقعی اکنون باید غصه بخورد و دندان‌های خود را به دلیل وضعیت فعلی از درد به هم فشار دهد
«حال که به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد این بستر را از بین ببرد، این خیل بیکارانی که حاصل از این موضوع هستند، به یک باره برای دولت تبدیل مشکل خواهند شد و در کنار سایرینی که بیکار هستند، می‌توانند اعتراضات بعدی را کلید بزنند، به دلیل اینکه دیگر شغل مناسبی برای ادامه زندگی خود ندارند. علاوه بر بیکاری که محدودیت اینترنت باعث آن خواهد شد، موج ناامیدی و عدم بهبود شرایط نیز باعث می‌شود که این وضعیت دشوار جامعه وخیم‌تر شود.»
هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در گزارشی در آستانه روز ملی زن فلسطینی به بررسی وضعیت ۳۰ بانوی اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخته است.
نعمت احمدی گفت: بنابر منشور حقوق شهروندی و همچنین قانون آیین دادرسی کیفری، این مسئولیت برعهده سازمان زندان‌ها است که به خانواده این بازداشت‌شدگان و دیگر زندانیان در مورد وضعیت سلامت زندانیان اطلاع بدهند و اگر به هر دلیل اتفاقی در زندان افتاد یا حتی حادثه‌ای رقم خورد، مسئولان زندان باید با اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف به خانواده زندانیان، آنان را از نگرانی خارج کنند.
در پی دستور رئیس قوه قضائیه، تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی آنها قرار گرفتند.
دبیر ستاد حقوق بشر همچنین تاکید کرد: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان‌ها قرار دارد.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
رئیس سازمان زندان‌ها عصر امروز طی بازدید سرزده از زندان تهران بزرگ از محل اسکان بازداشتی‌های اعتراضات اخیر سرکشی کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار گرفت و دستوراتی نیز صادر کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: یحیی گل‌محمدی می تواند با ابزاری که در اختیار دارد خواسته هواداران که همان رسیدن به عنوان قهرمانی است را برآورده کند.
بورس در سال ۱۴۰۰ وضعیت چندان مطلوبی نداشت. سرمایه‌گذاران بسیار زیادی در این بازار زیان کردند و با زیان‌های میلیاردی از بازار خارج شدند. به‌طور کل اغلب سهامداران از وضعیت موجود در این سال راضی نبودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ