تصاویری از خیابان‌های ال پاسو در ایالت تگزاس و وضعیت مهاجرانی که با امیدهای واهی به آمریکا پناه برده‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حسین رضازاده در فرودگاه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
بازسازی بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد.
تصاویری از آخرین وضعیت بازسازی سکوهای استادیوم آزادی تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری تکان دهنده از وضعیت شهر و مردم بوئین زهرا بعد از زلزله مهیب ۷.۲ ریشتری در سال ۱۳۴۱ را مشاهده می‌کنید.
برخلاف آنچه رسانه‌ها و داده‌های شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند، تصاویر دوربین‌های مداربسته شهر مسکو نشان می‌دهد که تردد عادی مردم جریان دارد و شهر در وضعیت عادی است.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
تصاویری از وضعیت اضطراری زندان‌های انگلیس را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
بارش برف در استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از وضعیت شهر زلزله‌زده در جنوب‌شرقی ترکیه، منتشر کردند.
منابع محلی با انتشار تصاویری از احساس زلزله شدید بامداد امروز دوشنبه در حرم حضرت زینب (س) خبر دادند.
چهار بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را به طور اختصاصی دنبال می کنند.
سفران لانگ کورس از درب عقب به بعد طراحی نامتعارفی را به اشتراک می گذارد. چراغ های عقب و شیب درب این قسمت نیز همین وضعیت را دارند.
بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
انتشار تصاویری از وضعیت مساعد یکی از ویرانی‌طلبان که اخیرا به صورت مشروط آزاد شده است، تبدیل به رسوایی بزرگ در خصوص ادعاها مبنی بر شکنجه و اعتصاب غذای وی گردید.
اینجا یکی از ده‌ها پاتوق معتادان و کارتن‌خواب‌هایی است که متجاهر خطاب می‌شوند، متجاهران لامکانی که سال‌هاست خانه‌هایشان را درون کوله‌ای جا داده و شب را زیر سقف آسمان می‌گذرانند، پاتوقی نام آشنا برای رهگذران یکی از محلات قدیمی شرق تهران؛ اینجا معروف به پاتوق اتابک ـ مسگرآباد است.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروزدوشنبه ۱۸ مهر برخلاف شایعات مجازی خیابان‌های اطراف و منتهی به دانشگاه امیرکبیر شرایطی کاملا عادی و آرامی را سپری میکند.
رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار داد که در ادامه وضعیت باند فرودگاه حلب را بعد از این حمله موشکی مشاهده می‌کنید.
دبیر کل فدراسیون فوتبال که ابتدا خبر لغو مجمع این فدراسیون را اعلام کرده بود، شرایط روحی عجیبی در انتخابات داشت!
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ