در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام 50 درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
پلیس فدرال برزیل مدعی شد که رئیس جمهور سابق این کشور از طریق فروش هدایایی که از طرف عربستان سعودی دریافت کرده، حدود ۷۰ هزار دلار پول نقد به دست آورده است.
باشگاه لایپزیش به سیتی اعلام کرد تا اگر به خرید یوشکو گواردیول علاقه دارد هر چه سریع تر آن را باید نهایی کند.
عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می‌برد، گفت: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می‌کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.
مدیران یوونتوس قیمت مدنظرشان برای فروش فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی، را مشخص کردند.
اینترمیلان قصد دارد در صورت قطعی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن یان زومر اقدام کند.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
سازمان حمایت در نامه ای به بانکها ضمن تاکید بر تسریع رفع مسدودی حساب های وکالتی برای سامانه یکپاچه فروش خودرو، اعلام کرد که برداشت پول از سوی متقاضیان به منزله انصراف از طرح نیست.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
یونان اگر می توانست براحتی ایران پول چاپ کند جزیره نمی فروخت. یونان بدهی خارجی اش را پرداخت کرد و نهاد بانک مرکزی اروپا ناظر سرسخت و سختگیر عملکرد بانکهایش بود تا بدون ضابطه اقدامی نکند.
رشد سنگین پایه پولی یا همان چاپ پول در سالی که گذشت، با تبعات تورمی همراه بوده است. این در شرایطی است که با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم، کلیددار ساختمان شیشه ای میرداماد برای برخی از بانک ها خط و نشان کشیده است که اگر اصلاح نشوید، به سمت انحلال می رویم!
تمام برداشت‌های باشگاه پرسپولیس از محل درآمد حاصله از عرضه و فروش سهام باشگاه با مجوز و تصویب کمیته مصارف بوده است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به مصوبه مولد سازی کم لطفی شد، این طرح، ربطی به خصوصی سازی ندارد؛ پول حاصل از فروش اموال مولد سازی به خزانه می رود و در بودجه هزینه می شود.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
هر فردی که محصولات اصلی اپل را از گذشته نگهداری کرده باشد می‌تواند به فروش با قیمت بالای این محصولات در شرکت تجارت الکترونیک «ای بی» امیدوار باشد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: این کمیته در کمترین زمان ممکن اموال و املاک دولت را فروخته و پول آن را به حساب دولت واریز می‌کند.
باشگاه النصر قصد دارد پول به دست آمده از فروش بلیط مراسم رونمایی از کریستیانو رونالدو را صرف امور خیریه کند.
سخنگوی دولت گفت: پول فروش نفت جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.
کانادا در نظر دارد تا با فروش اوراق قرضه برای اوکراین پول جمع آوری کند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟
در فروردین ماه ۱۳۶۹ بود که شاخص کل برای اولین بار وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از همان زمان تاکنون این شاخص به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بورس شناخته می‌شود. این روز‌ها انتقادات به این شاخص زیاد شده است. آیا شاخص کل سازمان بورس فیک است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ