اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
مدیرعامل استقلال توانسته از برخی منابع پولی را تهیه کند و این مبلغ به زودی به حساب باشگاه خواهد نشست.
حق مشارکت بازیکن آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت شد.
سازمان حمایت در نامه ای به بانکها ضمن تاکید بر تسریع رفع مسدودی حساب های وکالتی برای سامانه یکپاچه فروش خودرو، اعلام کرد که برداشت پول از سوی متقاضیان به منزله انصراف از طرح نیست.
حدود سه میلیون ایرانی یکسالی است که نظاره گر چند صد هزار تومان پول بلوکه شده در حساب بانکی خود هستند. اتفاقی که قرار بود پس از یک ماه، از سوی وزارت رفاه تعیین تکلیف شود؛ اما حالا این ارقام در حساب‌های بانکی جا خوش کرده است.
مدیر بین الملل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره تسویه حساب با مارک ویلموتس بر پایان وظایف مربوط به این فدراسیون در این باره تاکید کرد.
طبق هماهنگی های انجام شده بانک شهر مستقیما پول طلبکاران باشگاه استقلال را به حساب آنها واریز خواهد کرد.
در سال ۱۴۰۱ مجموعاً بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومان تزریق نقدینگی از طریق حساب کارگزاری‌ها به بازار سرمایه بوده، که بخش قابل توجهی از آن در ماه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است. این رقم برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به ترتیب مبالغ ۱۵ و ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
پروسه آزادسازی حساب های وکالتی از امروز آغاز شده و این موضوع برای افرادی است که از ادامه ثبت نام در خودروهای وارداتی انصراف داده و یا مشمول نشده اند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
مدیرعامل پیشین استقلال در شرایطی این باشگاه را ترک کرد که برخلاف اظهارات خود حتی یک ریال در آمدزایی نداشت!
اگر جم نجفی را ایرانی حساب کنیم، او سومین مالک ایرانی این لیگ خواهد بود: بعد از فرهاد مشیری(اورتون) و بهداد اقبالی(چلسی).
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهل هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
فدراسیون فوتبال ایران مبلغی در حدود 110 میلیارد تومان پول در حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد.
زنیت سن‌پترزبورگ برای دریافت مطالباتش از فیفا بابت حضور دژاون لاورن در جام جهانی شماره حساب داد.
فردی که اقدام به تهیه سه تلویزیون از یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی داخلی کرده، با بلوکه شدن پول خود در حساب بانکی این شرکت با بهانه‌ای عجیبی برای پس گرفتن پولش مواجه شده است.
باشگاه استقلال هنوز موفق نشده است که مبلغ رضایت نامه محبی را به سانتاکلارا پرداخت کند.
وزیر کشور گفت: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.
مدیران پاری سن ژرمن برای حمله به ستاره های این تیم با یک گروه ساخت حساب های جعلی قرارداد بسته اند.
برخلاف برخی شایعات فضای مجازی، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن شارلوا است و او به استقلال برنمی‌گردد.
تعطیلی روز یکشنبه در اروپا مانع از اعلام رسمی جذب محمد محبی توسط باشگاه استقلال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ