روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان پرونده قتل‌های سریالی تهران و کردستان می‌گوید از دزدی‌های مرگبار پول زیادی به دست نیاوردند.
ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.
اعتراض ساسان انصاری به گل‌دوم صنعت با پاسخ شنانی تبدیل به جنجال اصلی دربی خوزستان شد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
مدیر ورزشی اینتر فاش کرد که یک اکانت قلابی دارد و در اینستاگرام، صفحه همسران ستاره‌های تیمش را دنبال می‌کند.
جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.
اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش
مرد جوانی که خواهرش را وسط خیابان آتش زد در بازجویی‌های پلیسی، ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد که با فیلم منتشر شده از اقدام مرگبارش متفاوت است.
دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلاست و این اختلال خسته‌اش کرده است.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
دردسر عجیب مرگ ناگهانی پسر جوان برای خواهر و دامادشان/ دلهره یک تبهکار!/ اعتراف شیطان به شکار ۶ زن در پراید نوک مدادی/ پایان قدرت نمایی با چاقو/ اعتراف به قتل در پرونده‌ای بدون جسد/ راز پیامک‌های جنایی!/ تله شیطانی ۲ مرد برای جوان پولدار تهرانی
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: در سه دیدار گذشته خوب بازی کردیم اما بدشانس بودیم.
گزارشی از برنامه در شهر از سارقانی که بعد از سرقت با پول دزدیده شده فندک و کباب لقمه‌ای خریده‌اند را ببینید.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
پلیس به سراغ عروس خانواده رفت و او را دستگیر کرد. این زن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به سرقت از خانه پدرشوهرش اعتراف کرد. او کینه از پدرشوهرش را انگیزه خود از این سرقت اعلام کرد. همچنین با اطلاعاتی که این زن در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو سارق اجیرشده نیز شناسایی و دستگیر شدند. در نهایت با قرار قانونی هر ٣مجرم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
اعتراف عجیب لوکادیا درجشن ۲۹سالگی: بدنم انگار ۴۵ساله است!
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
وینگر تیم ملی ایران اعتراف کرد که در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، او، اما تاکید دارد که اکنون شرایط فرق کرده است.
پل پوگبا به پلیس اعتراف کرده که از خدمات یک جادوگر استفاده کرده است
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.
قضاوت موعود بنیادی‌فر داور بین‌المللی و شناخته شده فوتبال ایران برای بازی پرسپولیس و ذوب آهن مورد اعتراض کادرفنی و اعضای دو تیم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ