پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور برای کسب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ ادب از سوی هوادارانش در بازی با پرسپولیس شد.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
مدافع تیم ملی امید در بازگشت از تورنمنت فشرده غرب آسیا در عراق می گوید این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا به پیروزی قاطع مقابل افغانستان رسید.
علیرضا جهانبخش می‌گوید تورنمنت کافا یک مرحله از آماده‌سازی ایران برای جام ملتهای آسیا است.
تیم امید که چند روزی است، برنامه های آماده سازی خود را زیر نظر رضا عنایتی در کمپ تیم های ملی آغاز کرده امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی می رود.
این روزها باز هم نامش در رسانه‌ها مطرح شده است؛ چراکه اعلام کرده دیگر داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نمی‌شود؛ البته اگر هم چنین حرفی نمی‌زد نمی‌توانست کاندیدای انتخابات مجلس شود چون سنش از حداکثر سن قابل قبول برای نمایندگی مجلس عبور کرده است.
باشگاه استقلال ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را به کنفدراسوین فوتبال آسیا معرفی کرده اما در صورت کسب مجوز حرفه‌ای در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند.
مهاجم‌ اسپانیایی فولاد، گفت و گویی مفصل درباره شرایط زندگی در ایران و کار در این تیم، انجام داد.
من هم در فینال آسیا گل زده‌ام. بحث دربی است. من هم در دربی گل زده‌ام. بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفته و آن یکی هم در بازی قبلی فلان کار را کرده است؛ الان که چی؟
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
ملی پوشان جوانان بانوان به منظور شرکت در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی فوتبال جوانان بانوان آسیا دقایقی پیش تهران را به مقصد بنگلادش ترک کردند.
الهلال در نیمه نخست دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با پنج گل الدحیل را در هم کوبید.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش جالبی به توضیح ویژگی‌ مربی‌های حاضر در این مرحله پرداخته است.
رییس‌جمهوری که به خاطر شورش ملت کشور خود علیه فساد و سوء مدیریتش از کشور متواری شد، چه اثرگذاری دارد؟ میهمان سیاسی که خبر «یه قل و دوقل بازی کردن» وی درحاشیه همایش، جزو خبر‌های سایت‌های خبری از همایش است، چه گلی می‌خواهد به سر جهان بزند؟ آیا چنین همایش‌هایی ما را از مشکلات بین‌المللی و منطقه‌ای دور خواهد ساخت؟
آن‌چه اکنون مشهود بوده و هست، این است که طرفدران تز بستن تنگه هرمز -حداقل تا مقطع کنونی-تنها برای کشور هزینه‌تراشی کرده‌اند. آن‌ها با بازی کردن در میدان لابی‌های ضد ایرانی، تنها خوراک پروژه ایران‌هراسی را تامین می‌کنند. معرفی ایران به عنوان بازیگری مخرب و غیرعقلانی که می‌خواهد استراتژیک‌ترین آبراهه بین‌المللی را مسدود کند، تنها برآیندش مخدودش کردن چهره و پرستیژ نزد افکار عمومی جهانی است. گویا بسیاری از نمایندگان مجلس حتی نمی‌دانند عوارض گرفتن در یک آبراهه بین‌المللی یک ایده محیرالقول است
دارنده مدال طلای مسابقات تیمی کاراته قهرمانی آسیا، گفت: تاتامی تاشکند برایم میدان بزرگی بود و با مبارزه کردن در کنار پورشیب، گنج‌زاده و سایر قهرمانان تجربه خوبی برایم رقم خورد.
سرمربی ژاپن اعلام کرد که شاگردانش از چالش بزرگی که پیش روی آنهاست استقبال کرده و اعتماد به نفس بالایی دارند.
ژاپن و ایران با عبور از سد تیم های ازبکستان و تایلند به دیدار پایانی جام ملت های فوتسال آسیا راه پیدا کردند و شنبه برگزار کننده بازی نهایی خواهند بود.
در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده بود بازی دوستانه با روسیه قطعی نیست، سرمربی روسیه می‌گوید این مسابقه به احتمال ۹۹.۹ درصد برگزار می‌شود.
توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ناجی شدن مهدی طارمی برای پورتور در ثانیه‌های پایانی و تبدیل کردن نتیجه بازی از باخت به تساوی واکنش نشان داد
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ