کریستیانو جوینتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، در واکنش به شایعه جدایی فدریکو کیه‌زا، اعلام کرد هیچ بازیکن غیرقابل انتقالی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکنون که دامنه تحریم‌های آمریکا، کشورهای بسیاری را هدف قرار داده است کشورهای تحریم‌شده ایران و ونزوئلا با راهکارهای ابتکاری توانسته‌اند تجارت خارجی خود را سامان دهند.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جزئیاتی از حضور گلر برزیلی در این تیم عنوان کرد.
خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفته و به محض پایان مذاکرات از طریق رییس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می شود.
گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال بالای پیوستن نیلوفر اردلان به سپاهان همچنان ادامه دارد.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
۴۰ هزار یورو باقیمانده پرسپولیس هنوز به حساب رادو ننشسته است.
در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام 50 درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یورگن کلوپ که به پرداخت 75 هزار پوند محکوم شده می‌خواهد بواند این پول صرف چه کاری خواهد شد.
خیلی صریح باید گفت که ایده‌های خوب، یا تصویب نمی‌شود یا اگر شد به مرحله اجرا نمی‌رسد، یا اگر هم برسد (مثل این صندوق) با فاصله زیاد از اهدافش عمل خواهد کرد. به این علت روشن که آن پول و ارزی که در صندوق توسعه ملی است، قدرت دارد و این ساختار سیاسی اجازه نمی‌دهد که پول و قدرت مستقل در جایی وجود داشته باشد، پس تخصیص آن براساس اولویت‌های سیاسی و کوتاه‌مدت و نه اقتصادی و بلندمدت انجام خواهد شد.
امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل رشد ۲۰۵۵۹ واحدی معادل ۰.۸۴ درصدی را تجربه کرد. در روز خوب بورس، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی را داشتند؟
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: هر اصلاحی تنفسی است برای رشد اما برای اینکه بدانیم بازار خوب است یا خیر باید به چاپ پول توجه کنیم.
با اینکه استقلال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی است، شرایط مالی این تیم اصلا خوب نیست.
کشور‌های عاقل که چین هم یکی از آن‌ها است، کاری با این ندارند که ایران با عربستان یا اروپا مشکل دارد. بله البته متوجه هستند که چه می‌گذرد و در سیاستهایشان لحاظ می‌کنند؛ اما اگر بتوانند با عربستان کار اقتصادی بزرگ کنند و هم‌زمان با ایران هم کار اقتصادی خوب کنند این کار را انجام می‌دهند. این حالت‌های خود ماست که نگاهی می‌کنیم که ببینیم چه کشوری با دیگری خوب یا بد است. اما مراودات اقتصادی ربطی به این چیز‌ها ندارد.
استاندار سابق ایلام گفت: دوره من دوره خوبی بود، به این معنی که در دور اول آقای روحانی وضع مالی مناسب بود، فروش نفت هم بد نبود و برجام نیز راهگشا بود، اما بعد از سال ۹۷ دیگر پول نبود و بودجه‌گیری سخت شد. به‌تازگی هم از دوستان پرسیدم گفتند که همچنان وضع خوب نیست و تخصیص اعتبارات عمرانی که شاخص‌ترین آن است خیلی کم است و در حدود ۲۰ درصد است.
کیان هر بار به همان پارک می‌رفت تا سر و گوشی آب بدهد، ولی چیزی دستگیرش نمی‌شد تا اینکه اتفاقی افتاد که او را شوکه کرد. برادرش را در مقابلش دید. صحیح و سالم بود، باز هم سراغ او آمده بود و پول موادش را می‌خواست. حال‌وروزش خوب بود، حتی جای زخمی هم در بدنش نبود. کیان متعجب از این ماجرا، حقیقت تلخی را متوجه شد. او فهمید که برادرش نه، فرد دیگری را در آن پارک به قتل رسانده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هرچند داشتن حال خوب به چیز‌های دیگر مانند داشتن سلامتی، دوستان خوب، پول و... مربوط می‌شود، اما برای اینکه در طول روز انرژی فراوان داشته باشید سعی کنید، تغییر کوچکی در برنامه غذایی تان بدهید و غذا‌های مناسبی برای خوردن انتخاب کنید.
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.
پسر ۲۷ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم سردسته باند است می‌گوید وضع مالی‌ام خوب است و نیازی به پول ندارم، اما درباره انگیزه سرقت‌هایش گفت: آشپز یک هلدینگ بزرگ هستم و درآمدم هم خوب بود، چند ماه قبل یک نیروی جدید به هلدینگ‌مان آمد و مدام زیر گوشم می‌خواند که درآمد این کار خوب نیست و بیا سرقت کنیم. آنقدر گفت تا من وسوسه شدم. نمی‌دانم شاید هم به خاطر هیجان بود شاید هم طمع کردم.
استقلال علاقمند است، بازی با تیم هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر در یک زمین خوب و ترجیحا در استادیوم آزادی برگزار شود.
یک فعال سیاسی نوشت: چرا الان جیغ‌مان از درآمدهای ده‌ها میلیاردی او به هوا رفته؟ سال‌هاست او برنامه می‌سازد و پول خوب هم می‌گیرد. سکوت چندین‌ساله چه توجیهی دارد واقعاً؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ