خبرها حاکی از آن است که فرانک چامیزو، چند ماه قبل دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه پا شده، چیزی که طبیعتا سعی در پنهان کردنش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه نگار ایتالیایی هوادار اینتر به سیمونه اینزاگی پیشنهاد کرد که برای کسب ستاره دوم، مهدی طارمی را بخرد.
پاری سن ژرمن دیگر هیچ علاقه‌ای به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و نگاه آنها به او کاملا تغییر کرده است.
نایب قهرمان المپیک لندن گفت: شکست باروز در انتخابی تیم ملی آمریکا طبیعی بود چرا که بعد از ۱۵ سال در اوج بودن در مسابقات جهانی و المپیک یک روز کنارخواهی رفت.
مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قهرمانی این تیم در کشورش هم بازتاب داشته است، به بیان دلایل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی پرداخت و از یحیی گل‌محمدی تمجید کرد.
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید کار کردن با مهدی رحمتی برای تمامی بازیکنان تیم مایه آرامش بوده است.
«پله» اسطوره فقید فوتبال برزیل که سه بار قهرمان جام جهانی شده و از پنج ستاره روی پیراهن تیم طلایی‌پوش، سه ستاره متعلق به دوران حضور او بوده، در صدر این فهرست قرار گرفته است.
روزنامه‌های ایتالیا در صفحات اول خود به احتمال قهرمانی زودهنگام ناپولی و خشم آلگری، سرمربی یوونتوس، از نرسیدن به فینال جام حذفی گفتند.
از استقلال تهران تا ملاثانی، علی حمودی همچنان پیراهن آبی بر تن می کند.
حتی قبل از شکست دادن مس رفسنجان، سپاهان مدعی شماره یک قهرمانی بود.
علی در طول تاریخ، تنها انسانی است که در ابعاد مختلف و حتی متناقضی که در یک انسان جمع نمی‌شود قهرمان است. مثل یک کارگر ساده با دست و بازویش خاک را می‌کند و در آن سرزمین سوزان بدون ابزار، قنات می‌کند، مانند یک حکیم می‌اندیشد، همچون یک عاشق بزرگ و یک عارف عظیم عشق می‌ورزد، به سان یک قهرمان شمشیر می‌زند و همانند یک سیاستمدار رهبری می‌کند و مانند یک معلم اخلاق مظهر و سرمشق فضایل انسانی برای یک جامعه است. هم یک پدر است و یک دوست وفادار و هم یک همسر نمونه.
قهرمان جهان در سال 2009 بهترین ماشین فرمول یک 2023 را معرفی کرد.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.
با شروع مسابقات گرنداسلم تنیس زنان استرالیا، طرفداران تنیس منتظر تماشای بازیکنان مورد علاقه خود هستند.
رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا کم کم دوباره اوج می گیرند و شاهد ایجاد کورس های قهرمانی نفس گیری در لیگ های معتبر هستیم.
لیونل اسکالونی که آرژانتین را قهرمان جهان کرد، از نگاه نشریه اوله همه چیز در خود دارد. او مثل منوتی لاغر است و مثل کارلوس بیلاردو دماغی بزرگ دارد. مربی‌ای که آلبی سلسته را متحد کرد.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می‎‌کنم و سعی‌ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم.
نایب‌قهرمان فرمول یک 2022 شانس تیمش برای قهرمانی در فصل آینده را ارزیابی کرد.
ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
شمارش معکوس آغاز مهمترین رویداد کشتی سال ۲۰۲۲ به میزبانی صربستان در حالی رو به پایان است که اتحادیه جهانی از ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی یاد می‌کند.
شمارش معکوس آغاز مهمترین رویداد کشتی سال ۲۰۲۲ به میزبانی صربستان در حالی رو به پایان است که اتحادیه جهانی از ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی یاد می‌کند.
قهرمان دوچرخه‌سواری بازی های کشورهای اسلامی گفت: مدال طلایی که گرفتیم با ارزش است چون این مدال در فردای دوچرخه سواری ایران و تغییر نگاه ها تاثیر خوبی می گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ